c_300_250_16777215_10_images_2015_5086724.jpg

 

ترکمن سسی - مدیر کل امور مالیاتی گلستان گفت: بیش از ۹۰ درصد درآمدهای گلستان از طریق مالیات تأمین می‌شود. درآمد مالیاتی استان در سال 1402 به ۳۲ هزار میلیارد ریال رسید.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، قربان حاجی مشهدی ظهر چهارشنبه 27 تیر در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق افزود: درآمدهای مالیاتی استان طی سه سال گذشته افزایش داشت و طی دو سال گذشته بیش از ۶۰ هزار مودی جدید مالیاتی در گلستان شناسایی شدند.
مدیر کل امور مالیاتی گلستان گلستان از شناسایی ۵۰۰ فرار مالیاتی در گلستان خبر داد و افزود: با کمک دستگاه قضائی توانستیم سال گذشته ۲۵۰ میلیارد ریال فرار مالیاتی را وصول کنیم.
حاجی مشهدی گفت: ۸۵ درصد از مودیان خوداظهاری مالیاتی داشتند که پذیرفتیم اما ۱۵ درصد مودیان دارای پرریسک را بررسی کردیم و از بین این افراد ۵۰۰ مورد فرار مالیاتی شناسایی شدن که عمدتا در بخش املاک و مستغلات بود. اکنون ۵۳۹ خانه خالی در سامانه اسکان املاک ثبت شده است که میزان مالیات آنها ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی یادآور شد: درآمد مالیاتی استان در سال ۱۴۰۰ به ۱۵ هزار میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۱ به ۲۱ هزار میلیارد ریال و سال گذشته به ۳۲ هزار میلیارد ریال رسید. این رقم در سال ۱۳۹۹ به ۹ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال بود.
مدیرکل امور مالیاتی گلستان خاطر نشان کرد: برخلاف تصور بسیاری از مردم پزشکان و داروخانه داران بیشترین مالیات را در طی سال پرداخت می‌کنند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر