c_300_250_16777215_10_images_24837.jpg

 

ترکمن سسی - دکتر غلامی گفت: دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس به صورت رایگان و بر اساس سوابق تحصیلی و با مدرک دیپلم دانشجو می پذیرد.


دکتر غلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس در رشته های، "فقه وحقوق امامیه"، "فقه وحقوق حنفی" و رشته "علوم قرآن و حدیث"، به صورت رایگان و بر اساس سوابق تحصیلی و با مدرک دیپلم دانشجو می پذیرد.
وی با بیان اینکه، زمان ثبت نام از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ می باشد، افزود: انتخاب رشته از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و دانشجویان بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و با مدرک دیپلم نیز پذیرفته می شوند.
سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس با اشاره به شرایط اختصاصی جذب دانشجویان، گفت: داشتن یکی از شرایط ذیل از جمله: دارا بودن دیپلم نظام آموزشی جدید در یکی از شاخه های نظری و فنی حرفه ای و یا کاردانش، دیپلم چهار ساله نظام قدیم، گواهینامه دوره پیش دانشگاهی و یا یکی از مدارک کاردانی، الزامی می باشد.
دکتر غلامی تصریح کرد: تمام مقررات این دانشگاه مطابق با سایر موسسات آموزش عالی است و به فارغ التحصیلان مدرک معتبر مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می گردد.

c_300_250_16777215_10_images_24836.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر