c_300_250_16777215_10_images_2m_24840.jpeg

 

ترکمن سسی - موسسه مطبوعاتی مروارید بازار کسب و کار پارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ، دومین جشنواره ملی رسانه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را برگزار می کند.

 

سیاستگذاران  روش های مختلفی را برای برخورد با آسیب های اجتماعی پیشنهاد می کنند. با توجه به اهمیت خانواده در جامعه ، همواره از هم گسیختگی این نهاد با عوارض نامطلوبی همراه بوده است و ایجاد ساز و کار برای استحکام خانواده امری گریز ناپذیر است. 

بنابراین عدم  ارتباط در خانواده ، نبود آموزش کافی ، نداشتن مهارت های اجتماعی و رفتاری ، عدم اعتماد به نفس ، طلاق، فقر، مهاجرت های داخلی و خارجی ، انحرافات اخلاقی و جنسی و عدم مدیریت در خانواده را می توان ریشه ای اغلب آسیب های اجتماعی و عدم آشنایی کافی افراد با مهارت های ا جتماعی دانست.

موسسه مطبوعاتی مروارید بازار کسب و کار پارس اهداف این جشنواره را به شرح ذیل برشمرده است:

-تولید محتوای رسانه ای با هدف آگاه سازی جامعه درخصوص مباحث گوناگون آسیب های اجتماعی

-جریان سازی و فرهنگ سازی رسانه ای در موضوع آسیب های اجتماعی

-پرداختن به مسئله آسیب های اجتماعی از زاویه دید خبرنگاران، نویسندگان، هنرمندان ، فعالان و کنشگران اجتماعی 

-درگیر کردن اصحاب قلم با مسائل اجتماعی و فرهنگی

-بیان مسائل اجتماعی و فرهنگی در جامعه

این جشنواره در دو بخش گزارش و تک عکس و در موضوعات بیکاری ، اعتیاد، تکدی گری، طلاق، سرقت و دزدی، خشونت، بحران محیط زیست و منابع طبیعی، کودکان بازمانده از تحصیل، خودکشی، پیری و بحران جمعیت، کودکان کار و موضوع ویژه آسیب های فضای مجازی برگزار می شود. 

علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 20 ذرماه 1403 فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی پایگاه اینترنتی 

Bazarkasbkaronline.ir ارسال نمایند.

داوری آثار در روز 22 آذرماه 1403 انجام و نتایج داوری روز 28 آذرماه 1403 اعلام می شود و اختتامیه جشنواره روز دوم دی 1403 و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)  و روز زن برگزار می شود.

آثار ارسالی باید در بازه زمانی 15 شهریور 1403 تا 15 آذر 1403 در یکی از رسانه های رسمی دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشد.

 

جوایز مسابقه :

نفر اول: هفت میلیون تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره 

نفر دوم: پنج میلیون تومان به همراه لوح تقدیر 

نفر سوم : سه میلیون تومان به همراه لوح تقدیر 

همچنین در هر بخش از دو نفر به تشخیص داوران جشنواره ، شایسته تقدیر معرفی می شوند.به همه راه یافتگان به بخش نهایی جشنواره گواهی شرکت اعطا می شود.

نشانی دبیرخانه جشنواره :

استان گلستان - گرگان - ابتدای خیابان رازی - روبروی رازی یکم - مجتمع رسانه ای موسسه مطبوعاتی مراوارید بازار کسب و کار پارس

 

c_300_250_16777215_10_images_2m_d1bca5dd-b090-4539-9af5-996c437b435c.jpeg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر