c_300_250_16777215_10_images_25004.jpg

 

ترکمن سسی - شهید گرانقدر سید مقاومت ، سید حسن نصرالله ، دبیر کل حزب‌الله لبنان که تمام عمر و زندگی خود را در راه مبارزه با ظالمان و ستمگران سپری نمودند حامی و دلسوز واقعی مردم مظلوم فلسطین و غزه بودند . آزادی قدس شریف از دست رژیم پلید صهیونیستی بزرگترین آرزوی این مجاهد ظلم ستیز و حامی مظلومان بود .


رژیم غاصب صهیونیستی که همیشه ایام به دنبال قتل و غارت و ظلم و ستم بوده و دهها هزار انسان بی پناه و کودکان مظلوم را به شهادت رسانده است ، در اقدامی ددمنشانه ، مبارزو مجاهد نستوه ، سید مقاومت ، شهید سید حسن نصرالله را به شهادت رساند که البته از خون پاک این شهید بزرگوار هزاران هزار مبارز و مجاهد فی سبیل‌الله خواهند روئید و کابوس رژیم جعلی صهیونیستی خواهند شد.
شهادت سید بزرگوار ، سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله را به تمامی مسلمین جهان و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و عهد و پیمان می‌بندیم که راه این شهید والا مقام و تمامی شهدای مقاومت و قدس شریف را ادامه دهیم .
«از طرف جمعی از نخبگان ادبی و هنری ترکمن صحرا »

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر