c_300_250_16777215_10_images_603090.jpg
تركمن سسي:یک رسانه انگلیسی با انتشار مطلبی عنوان کرده است، رسول آقچلی توانایی دارد در آینده‌ای نه چندان دور به ستاره والیبال آسیا و حتي جهان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از رسانه‌های معتبر والیبال در جهان ، با انتشار مطلبی درباره بازیکن جوان تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد، این بازیکن را ستاره آینده والیبال آسیا دانست. در این مطلب آمده است:

کاپیتان و بازیکن تیم ملی زیر 19 سال ایران یک ستاره است و بدون شک یکی از استعدادهای اصلی قاره آسیا محسوب می‌شود و می‌تواند در آینده به یک مهره برجسته و تاثیرگذار تبدیل شود.

این که یک بازیکن بتواند کاپیتان تیمی در رده نوجوانان باشد یک شاخص بسیار مهم برای پسر 217 ساله تیم ملی نوجوانان ایران تلقی می‌شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران موفق شد در سال 2014 بدون شکست حتی در یک ست ، عنوان قهرمانی مسابقات را آسیا را کسب کند. رسول آقچلی در آن مسابقات کاپیتان بود و رهبری تیمش را بر عهده داشت. یک سال بعد در مسابقات قهرمانی جهان زیر 19 سال رسول آقچلی به همراه تیم ملی والیبال ایران مدال برنز را به گردن آویخت، عنوانی که برای والیبال ایران بسیار با اهمیت بود.

 این بازیکن نوجوان در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان سومین پشت‌خط‌زن برتر مسابقات انتخاب شد. او در دیدار با ایتالیا به تنهایی موفق به کسب 25  امتیاز شد و تیم ملی ایران را به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات رساند.

آقچلی در دیدار با لهستان هم توانست 22 امتیاز برای تیمش کسب کند اما این میزان امتیاز به اندازه ای نبود که تیم ملی ایران را راهی فینال مسابقات قهرمانی جهان کند. با این حال درخشش این بازیکن در دیدار رده‌بندی هم ادامه پیدا کرد و منجر شد به کسب مدال برنز برای ملی‌پوشان نوجوان ایران.

رسول آقچلی از آن دسته بازیکنانی است که می‌تواند در آینده نزدیک جایگزین بازیکنان پا به سن گذاشته تیم ملی ایران شود. بازیکنی که از لحاظ فنی پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند به یک ستاره واقعی در ایران، آسیا و حتی جهان تبدیل شود.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 وفا پران دوجی 1394-10-01 08:48
آفرین بر فرزند ترکمن صحرا
نقل قول کردن
0 #2 نيازي 1394-10-02 13:32
افتخارترکمن صحراست،،
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر