c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی- سه کاندیدای دیگر از حوزه انتخابیه شرق استان گلستان با حضور در فرمانداری شهرستان مینودشت، مرکز این حوزه انتخابیه از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از گلستان ما، حسین شهمرادی، مصیب کوهی و علی خسروی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه در ساعات پایانی روز قبل از انتخابات انجام شد؛ انصراف خود را از این رقابت ها اعلام نمودند.

علی خسروی انصراف خود را با انتشار بیانیه ای در پایگاه اطلاع رسانی خود اعلام کرد که متن آن در ادامه آورده شده است.

به نام خدا

مردم شریف حوزه انتخابیه مینودشت،گالیکش، کلاله و مراوه تپه اینجانب دکتر علی خسروی(حاج قربان) بصورت مستقل وارد عرصه رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده و با مدت زمان کوتاهی که فرصت معرفی خود و برنامه هایم به مردم شریف منطقه را داشتم، توانستم گامی موثر در معرفی ایده ها، برنامه ها و نگاه های تخصصی خود در حوزه های فرهنگ، سیاست، حقوق و اقتصاد به جامعه داشته باشم.

همین حد برایم تجربه ای ذی قیمت بوده و برای برنامه ریزی دوره آینده انتخابات مجلس شورای سلامی یقیناً چراغ راه خواهد بود. اینک با تشکر از همه عزیزانی که در این مدت برایشان زحمت فراهم نمودم، خصوصاً جوانان غیرتمندی که شبانه روز در این ایام تلاش نمودند، از عرصه رقابت ها به نفع عموم مردم شریف منطقه کنار کشیده و بدین وسیله انصراف خود را رسماً اعلام می نمایم.

یقیناً مجلس جایگاه ارزشمندی است که در آن ضمن نظارت بر قوای سه گانه همه مقدرات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی ،اقتصادی و امنیتی ما موشکافانه واکاوی، ساخته و پرداخته می شود. در این جایگاه رفیع افرادی باید گام نهند که دارای تخصصی فرا خور این وادی بوده و آشنایی کامل با این نظام در ابعاد نظری و عملی داشته باشند.

در حال حاضر اگر چه تعداد زیادی از شهروندان حوزه انتخابیه برای کسب این کرسی مهم رقابت می کنند، ولی مسلماً این راهی نیست که هر کسی بتواند در آن موفق بوده و شانسی برای توسعه منطقه داشته و مدیری موفق برای این کرسی باشد. علاوه بر تخصص، روابط با دولت و سایر قوا می تواند فرد مذکور را موفق تر جلوه دهد. تخصص و راه بلد بودن ابزار گرانی است که امید می رود بتواند ما را راهگشا در این مسیر پر پیچ و خم باشد.

از عموم مردم شریف حوزه انتخابیه استدعا دارم نگاهی فرا قومی، فرا مذهبی، فرا جناحی و فرا منطقه ای داشته و صرفاً شخصی را انتخاب نمایند که بتواند معضلات جامعه را شناسایی کرده و آنها را رفع نماید. بحران بیکاری برای جوانان را با برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال متناسب با آمایش سرزمین و نگاه به مقوله صنایع پاک و غیر آلاینده و مبحث پر سود گردشگری که می تواند اساس توسعه پایدار این منطقه سرسبز را رقم بزند رفع کند. یقیناً توسعه اقتصادی گامی موثر بر رفع آسیب های اجتماعی است که همت بلند یک نماینده مقتدر را می طلبد.

امید است با همه شاخص های نام برده شده بتوانیم جشنی فرا خور عظمت و سر سبزی حوزه انتخابیه در روز هشتم اسفند ماه و در آستانه سال نو برپا کنیم.

و السلام علی من التبع الهدی

دکتر علی خسروی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر