c_300_250_16777215_10_images_000003369998.jpg

ترکمن سسی- استاندار گلستان در پیامی از حضور حماسی مردم استان گلستان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از استانداری گلستان،در پیام حسن صادقلو آمده است: حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند نشان از درایت، شعور و بصیرت بالای ملت ایران و گلستان داشت و برگ زرینی بر افتخارات مردم استان افزود.

به گفته استاندار گلستان، انتخاباتی که همگان از آغازین ساعات روز، خود را برای شرکت گسترده در آن آماده کرده بودند تا بار دیگر صحنه ای حماسی، پرشور و غرورآفرین را در عرصه سیاسی کشور رقم زنند.

وی افزود: مشارکت گسترده در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مبیّن فهم سیاسی مردمی است که برای تعیین آینده خود پای صندوق های رأی حاضر شدند.

صادقلو اضافه کرد که فارغ از هر نتیجه ای، پیروز واقعی مردمی خواهند بود که به یاوه گویی های بیگانگان پایان دادند و معجزه ای همچون 22 بهمن آفریدند.

استاندار گلستان در ادامه از تمامی مردم استان، نامزدها و دست اندرکاران برگزاری انتخابات که در آفرینش این حماسه نقش ماندگاری را ایفا نمودند، تشکر کرده است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز گذشته (هفتم اسفند) در سراسر کشور برگزار شد.

مردم استان یک میلیون و 850 هزارنفری گلستان از شش حوزه انتخابیه هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر