c_300_250_16777215_10_images_2015_index3.jpeg

ترکمن سسی- رئیس هیات ورزش های ناشنوایان گلستان گفت: کادر فنی تیم ملی والیبال ناشنوایان چهار ورزشکار گلستانی را به پنجمین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا اسماعیل حاجی آبادی اظهار کرد: این اردوی آماده سازی از 14 اسفندماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون ناشنوایان برگزار می شود و رحمت کلته، محمود علیمردانی، ابراهیم کیخا و حامد گرگانی والیبالیست های ناشنوای گلستانی تمرینات خود را در کنار 14 ملی پوش دیگر برگزار می کنند.

وی بیان کرد : این اردو تا 25 اسفندماه ادامه دارد و والیبالیست ها تمرینات خود را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم اعزامی به سومین دوره مسابقات قهرمانی جهانی والیبال 2016 ناشنوایان که تیرماه سال 95 در واشنگتن آمریکا برگزار می گردد، با جدیت برگزار می کنند.

به گفته وی ملی پوشان گلستانی دعوت شده به اردو از آمادگی بدنی و فنی مطلوبی برخوردارند و در شرایط کنونی اعزام آنها به رقابت های جهانی دور از انتظار نیست.

حاجی آبادی ادامه داد: رسیدن به افتخارات ورزشی برای ناشنوایان بسیار سخت تر از ورزشکاران عادی است، ولی این ورزشکاران بدون توجه به این موانع، خود را به مرز موفقیت های قابل تحسین می رسانند و برای کسب مدال در میادین بزرگ تلاش می کنند.

وی گفت: با وجود مشکلات و کمبودهای مالی، تیم ها و ورزشکاران ناشنوای استان در رقابت های قهرمانی کشور شرکت کرده و توان خود با رقبای مطرح داخلی می سنجند.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان گلستان بیان کرد: بیش از 70 ناشنوای مرد و زن گلستانی به صورت حرفه ای ورزش های مورد علاقه خود را دنبال می کنند که کسب مدال و افتخارات متعدد از رقابت های داخلی و خارجی شرایط مطلوبی را در ورزش ناشنوایان استان پدید آورده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر