c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160302_191518.jpg

ترکمن سسی- روز گذشته همایش حماسه سازان حضور در در حوزه علمیه امام خمینی گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی متن سخنرانی عرازدوردی گل چشمه رئیس ستاد انتخاباتی پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری حضرت آیت الله نورمفیدی در شهرستان گنبد کاوس در همایش حماسه سازان حضور برای سایت ارسال شده است که به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود به ارواح طیبه شهدا بالاخص روح مطهر امام راحل بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با درود به ساحت مقدس رهبر فرزانه انقلاب ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنهای. با عرض ارادت به محضر یکایک سروران گرامی با کسب اجازه از سرور بزرگوار حضرت آیت الله نورمفیدی و مهمانان گرانقدر.

اینجانب به نمایندگی از طرف ستادهای انتخاباتی حضرت آیت الله نورمفیدی در شهرها و شهرستان های شرق استان در خدمت شما بزرگواران هستم. شهرها و شهرستان های شرق استان به طبع شهرها و شهرستان های دیگر استان، بعد از تشکیل ستادهای انتخاباتی برادران و خواهران و جوانان در اقشار مختلف مردم شامل روحانیون معزز، ورزشکاران، کشاورزان، کارمندان، فرهنگیان، کارگران، بازنشستگان، مهندسان، بازاریان و غیره فعالیت های شبانه روزی خود را آغاز نمودند.

این فعالیت ها شامل گردهمایی ها و دیدارهای حضوری و چهره به چهره با شهروندان و هم استانی های عزیز انجام گرفته و در این گونه تلاشها از هیچ کوششی دریغ نورزیده و فعالیت های مستمر تا کسب آراء قاطع عزیزان نسبت به حاج آقا نورمفیدی ادامه داشته و در این راه از رهنمودهای بزرگان و پیشکسوتان بهره برده و تجارب آنان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم. در این رهگذر با تعامل و همدلی و توصیف شخصیت والای حضرت آیت الله نورمفیدی پیروزی و موفقیت حاصل گردید.

این پیروزی را ضمن تشکر و قدردانی از مردم حق شناس استان گلستان با شرکت کم نظیر خود در انتخابات حماسه ای دیگر آفریدند به همه تبریک عرض می نمایم، باشد این عمل خیر توشه آخرتشان گردد.

سروران بزرگوار همگی واقف به این امر هستید که حاج آقا نورمفیدی نماد وحدت و همدلی و اتحاد بین سلایق مختلف سیاسی و اقوام گوناگون ساکن در استان می باشد. به فرمایش مسئولان طراز اول استانی، استان گلستان ایرانی کوچک در گوشه ای از ایران بزرگ است. چه از نظر آب و هوایی و چه از لحاظ جغرافیایی و حتی از نظر آرایش و اسکان قومیت های مختلف در استان، این قومیت ها در سایه مدیریت متفکرانه دولت مردان خصوصا حاج آقا نورمفیدی در دوران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل مشهود بوده و نمود کاملی داشته است.

گلستانی های عزیز با الهام از فرمایشات گهر بار مقام معظم رهبری با دلگرمی و علاقمندی وافر در انتخابات مجلس شورا و خبرگان رهبری با جدیت و خلوص نیت شرکت کرده و در این رهگذر با توفیق رضایت بخش مواجه گردیدیم.

حال که این موقعیت نصیب ما گردیده از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و شخص والای حاج آقا نورمفیدی انتظار داریم در جهت شکوفایی استان و برطرف نمودن نیازهای الزام آور استان اقدامات شایسته و بایسته را لحاظ فرمایند. امید آن را داریم که اتحاد و همدلی اقشار مختلف مردم روز به روز مستحکم و مستمر باشد.

در پایان با آرزوی صحت و سلامت جهت حاج آقا نورمفیدی و هم استانی های گرامی قدر نعمت امنیت وآرامش را بدانیم و به آن ارج نهیم.

اینجانب بیش از این مصدع اوقات بزرگواران نشده ضمن آرزوی توفیق خدمت دست اندرکاران و طول عمر با سعادت مقام معظم رهبری و تداوم همدلی بین مردم عرایضم را به پایان می رسانم.

از برگزار کنندگان انتخابات و اعضای ستادهای انتخاباتی قدردانی می کنم.

جهت مجد و عظمت اسلام و مسلمین اجماعا صلوات.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر