c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160307_120405.jpg

ترکمن سسی- اعتراض اهالی روستای اجن سنگرلی شهرستان کلاله مانع از کاشت نهال در این روستا شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی اهالی روستای اجن سنگرلی کلاله در اعتراض به محل کاشتن نهال ها توسط فرماندار کلاله و مسئولین کلاله نهال های کاشته شده را از خاک بیرون کشیدند.

بر اساس شنیده ها اهالی این روستا نسبت به مکان کاشت این نهال ها اعتراض داشتند چرا که طبق صحبت های قبلی مقرر شده بود نزدیک قبرستان روستا کاشت نهال ها انجام شود.

گویا زمینی که مسئولین کلاله نسبت به کاشت نهال در آن اقدام کردند مقرر بود برای ساخت مسکن بین چند جوان روستا تقسیم شود که این عامل باعث اعتراض اهالی روستا شده است.

طبق اظهارات یکی از اهالی روستا،این زمین توسط بنیاد مسکن کارشناسی شده بود و مبالغ آن توسط جوانان روستایی پرداخت شد که مقرر بود اردیبهشت سال آینده بین جوانان روستای اجن سنگرلی تقسیم شود.

اعتراض اهالی این روستا نسبت به مکان کاشت نهال برخلاف توافق قبلی بوده است که انتظار می رود مسئولین شهرستان کلاله در این مورد شفاف سازی لازم را انجام دهند البته از مردم نیز انتظار می رود از راه های قانونی پیگیر مطالبات خود باشند و با مسئولین همراهی لازم در امور را داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر