c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160313_075816.jpg

ترکمن سسی-در شرایطی که به نظر می رسید پس از داستان های پر حاشیه ی اجماع کاندیداهای ترکمن در مرحله اول انتخابات در غرب گلستان و تنازع سیاسیون نشاندار، تا مدتها نشستن لیدرهای منتسب به نامزدها دور یک میز دور از انتظار تصور شود اما خبرهای محرمانه حکایت از یکدست شدن آراء صحرا در راستای تحکیم موقعیت رامین نورقلی پور دارد.

شواهد گواه آن است که خیزش احساسات قوم گرایانه ی مردمی در ترکمن صحرا عنان عشوه گری از کف تصمیم گیرندگان را ربوده و نیروهای صف فارغ از انتظار برای تصمیم گیری زعما، اقبال چشمگیری در حمایت از کاندیدای ترکمن نشان داده اند که در صورت استمرار و تحقق این امر، رحمت الله جلالی کار سختی را برای متقاعد کردن نیروهای صف ترکمن برای حمایت از خود خواهد داشت.

از سوی دیگر با اعلام رسمی حمایت جبار ایری از رامین نورقلی پور، سیل طرفداران جلال ایری که توانسته بود آراء خود را تا مرز 20 هزار نفر نزدیک نماید، به سوی نور قلی پور در حرکت است.

آنگونه که از شواهد امر پیداست دو قطبی مخالفان و موافقان اجماع صحرا در مرحله اول، که برجسته ترین آسیب کاندیدای ترکمن در ادامه رقابتهای انتخاباتی لقب گرفته بود، با شتاب فزاینده ای به سوی همگرایی در حمایت از نور قلی پور در حال شکل گیری است تا فریاد همصدایی ترکمن ها را به غرب گلستان مخابره کند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا ناراضیان اجماع، به دنبال مردم در ترکمن صحرا به راه خواهند افتاد یا با چشم پوشی از مولفه های قومی، در مقابل نیروهای سنتی و صف موضع گیری خواهند کرد ؟

منبع:صید نیوز

دیدگاه‌ها  

+3 #1 محمد سعدی 1394-12-23 08:53
به امید توفیق روز افزون وحدت و همدلی و آغزی بیرلیک اجتماعی در جامعه و نزد جوانان عزیز - عزت و احترام باد بر همگی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر