c_300_250_16777215_10_images_603663.jpg

ترکمن سسی-همزمان با آغاز سفرهاي نوروزي از تقاطع و روگذر غير همسطح مزرعه كتول (ايمر) در شرق استان گلستان بهره برداري شد.

به گزارش ترکمن سسی از روابط عمومي راه و شهرسازي گلستان، "اسماعيل گرزين" در حين عمليات بازگشايي تردد از اين روگذر گفت: اين پروژه بخشي از كمربندي علي آبادكتول محسوب مي شود كه 80 ميليارد ريال اعتبار از محل منابع ملي براي اجراي آن هزينه شده است.
وي افزود: بهره برداري از اين تقاطع همزمان با آغاز مسافرت هاي نوروزي جزو مصوبات هفتمين جلسه كميسيون اجرايي مديريت ايمني حمل و نقل استان بوده است.
گرزين، اهداف مهم احداث و بهره برداري از اين پروژه را، كاهش تصادفات وايمني جاده، دسترسي آسان كشاورزان منطقه و تسهيل عبور و مرور روستاهاي شمالي محدوده شهرستان به مراكز مبادلاتي شهري وروستايي، سامان بخشيدن يكي از معابر مهم استان (علي آباد- ايمر- مزرعه)، كاهش زمان سفر و طول مسير و صرفه جويي درمصرف سوخت بيان كرد.
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان علي آباد كتول ادامه داد: براي بهره برداري از اين پروژه اقداماتي از قبيل بارگيري و حمل نيوجرسي هاي موجود در چهار طرف روگذر، جمع آوري گاردريل هاي منصوبه در مدخل هاي ورود و خروجي روگذر، نصب و اصلاح ميله هاي ترافيكي در طرفين روگذر و در محل رمپ ها و نصب چراغ هاي چشمك زن سولار(فلش) در دو طرف روگذر  به اجرا درآمده است.
وي از كنترل علائم و نصب تعدادي علائم بر روي روگذر و اطراف محدوده رمپ ها، پاكسازي كامل ورودي ها و خروجي هاي روگذر با اعزام نيروهاي راهداري و استفاده از دستگاه گريدر، انجام عمليات لكه گيري در محل تلاقي آسفالت روگذر با آسفالت محور قديمي و جمع آوري تابلوهاي اخباري و اطلاعاتي مازاد و مغاير با وضعيت موجود ترافيكي به عنوان بخشي ديگر از اقدامات انجام شده در اين تقاطع نام برد.
گرزين با بيان اينكه طبق هماهنگي هاي انجام شده، تست بارگذاري پروژه قبل از بهره برداري صورت گرفته است، اظهارداشت: جابه جايي تاسيسات آن، با مساعدت بيش از پيش سازمان هاي متولي به انجام رسيد.
شهرستان علي آباد كتول در 35 كيلومتري شرق گرگان مركز استان گلستان واقع شده است و حدود 390 كيلومتر از راه هاي اصلي، فرعي و روستايي استان را تحت پوشش استحفاظي خود دارد.


                                                                               

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر