c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اشاره به نزاع شامگاه گذشته /یکشنبه/ بین دو جوان در گرگان و قتل یکی از آنان، گفت: ضارب به فاصله کوتاه و فقط چند ساعت پس از وقوع جرم شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،سرهنگ محمدرضا اکبری اظهار داشت: شب گذشته در یک نزاع بین دو جوان در مقابل بازار قابوسیه خیابان ولی عصر (عج) گرگان یکی از طرفین درگیری با کارد به فرد مقابل خود ضرباتی وارد کرد که باوجود انتقال سریع مجروح به نزدیکترین مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از وصول گزارش تیمی از کارگاهان زبده و ورزیده پلیس آگاهی استان گلستان پرونده را تشکیل و کار شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اکبری ادامه داد: پس از بررسی و انجام تحقیقات و مقدمات اولیه فرد ضارب شناسایی و در کمتر از 24 ساعت دستگیر و هم اینک جهت تکمیل پرونده جنایی در اختیار پلیس آگاهی استان است. رئیس پلیس آگاهی گلستان در خصوص علت درگیری و انگیزه وارد کردن ضربه به متوفی گفت: ضارب هم اکنون در حال بازجویی و پرونده در مراحل تکمیل است لذا اطلاعات بیشتر در این خصوص بعدا اعلام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر