c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160315_065512.jpg

ترکمن سسی-نایب رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گلستان گفت: دو ورزشکار گلستانی به همراه تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان ایران عازم رقابت های بین قاره ای چین شدند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،لیلا نعیم آبادی اظهار کرد: این رقابت ها با حضور 15 تیم در بخش مردان و 13 تیم در بخش زنان از 27 اسفند ماه آغاز می شود که آرش خرمالی تیم ملی مردان و زهرا دانای طوس تیم ملی والیبال نشسته زنان را در این رقابت ها همراهی می کنند.

وی بیان کرد: تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در گروه تیم های پارالمپیکی با چین، برزیل، آلمان، مصر و آمریکا و تیم ملی والیبال نشسته بانوان نیز در گروه تیم های پارالمپیکی با چین، اوکراین، برزیل، روآندا و کانادا هم گروه است.

نعیم آبادی، حضور این دو ورزشکار گلستانی در رقابت های پارالمپیک برزیل را تقریبا قطعی دانست و گفت: علاوه بر آن چند ورزشکار دیگر نیز در والیبال نشسته و دومیدانی بخت حضور در این رقابت های معتبر را دارند.

پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک تابستانی شهریور ماه سال آینده در 22 رشته و 526 رویداد ورزشی در ریودو ژانیرو برزیل برگزار می شود.

نعیم آبادی به مدال آوری ورزشکار گلستانی در رقابت های دومیدانی معلولین آسیا و اقیانوسیه اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها که به میزبانی امارات برگزار شد، نور محمد آرخی ورزشکار گلستانی نشان طلای دو میدانی معلولین آسیا و اقیانوسیه در ماده پرتاب نیزه را کسب کرد.

وی گفت: آرخی در روز سوم این رقابت ها در ماده پرتاب دیسک کلاس F11 توانست با پرتاب 35 متر و 16 سانتی متر ضمن کسب نشان طلا رکورد آسیا را نیز به نام خود ثبت کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر