c_300_250_16777215_10_images_01454457447.jpg

ترکمن سسی-فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در سال جاری مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی عملیات های جداگانه بیش از 2.5 تن انواع مواد مخدر را در استان از سوداگران مرگ کشف و ضبط کرده اند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،سرتیپ دوم پاسدار سیدمحمود میرفیضی با اشاره به این که این میزان کشف نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش داشته، یادآور شد: در این راستا 49 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شد.
وی افزود: مامورین پلیس آگاهی استان در بخش مبارزه با قاچاق کالا نیز انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 74 میلیارد ریال در سال جاری، کشف و ضبط کرده اند.
وی یادآور شد: با توجه به این که در روزهای پایانی سال قرار داریم و فروش انواع مواد محترقه غیرمجاز افزایش یافته بود، نیروهای پلیس موفق شدند 121 هزار عدد انواع مواد محترقه را از تهیه و توزیع کنندگان آنها کشف و ضبط نمایند.
به گفته فرمانده انتظامی گلستان در مجموع سرقت های استان، یک درصد کاهش وقوع جرم در این بخش حادث شده و کشف وقوع سرقت ها با هوشیاری پلیس و استفاده از نیروهای زبده و کارآمد، 72 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.
میرفیضی گفت: در سال جاری میزان تصادفات درون شهری 11 درصد و برون شهری یک درصد و در مجموع کل تصادفات 3 درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی گفت: مردم بهتر است در این ایام ضمن رعایت نکات ایمنی و اصول حفاظتی منازل در هنگام سفر، در طرح همسایه بانی مشارکت داشته باشند که براساس این طرح، هرگونه خروج بلندمدت و مسافرت را به همسایگان اطلاع دهند.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر در طول ایام نوروز هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل باید با اطلاع کلانتری حوزه استحفاظی محل باشد و در غیر این صورت خودرو حامل توقیف و مراحل قانونی طی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پلیس آمادگی مقابله با هرگونه مزاحمت های خیابانی و درگیری ها را دارد و در صورت برخورد با چنین افرادی، ضمن دستگیری متخلفین با هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه قضائی تا پایان تعطیلات در زندان بازداشت خواهند بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر