c_300_250_16777215_10_images_2015_IMG_20160319_002144.jpg
حبیب الله ایری:قطار دکتر رامین نورقلی پور مسافری دیگر سوار کرد.


دور اول انتخابات غرب استان با اتفاقات مختلفی همراه بود ، که یکی از آن اتفاقات ، پیوستن 10 تا از کاندیداهای رد صلاحیت شده ، به قطار حامیان دکتر رامین نورقلی پور بود که باعث شد وزنه را به سوی او سنگین تر کند تا در زمان اندکی یک همدلی در میان گروه ها و کاندیداهای مختلف ایجاد کند ، که این همدلی باعث آن شد تا دکتر نورقلی پور با اختلاف زیادی به دور دوم راه یابد ، شاید راه یابی مستقیم به مجلس شیرین تر می توانست شود ، ولی شاید مرحله دوم مزیت هایی هم داشته باشد ، شاید فرصتی باشد تا منطقه برای همیشه از چند دستگی ها نجات یابد ، شاید فرصتی باشد برای شریک شدن ، تمام گروه ها و تمام مردم منطقه در این پیروزی بزرگ ، شاید این رویداد بتواند تمام مردم منطقه را زیر یک پرچم ، آن هم پرچم اتحاد جمع کند، حال که از این دیدگاه نگاه می کنیم ، می بینیم که دور دوم کشیده شدن این انتخابات می تواند برای منطقه ما بسیار مفید باشد.

حال که قطار دکتر رامین نورقلی پور، که  با ایجاد شورای هماهنگی ، که متشکل از نماینده های تمام گروه ها می باشد اداره می شود،دور دوم را بسیار قوی آغاز کرده و با همراه کردن دیگر کاندیداهای باز مانده ، شور و شوقی در میان مردم ایجاد کرده است ، که در ادامه آن امشب نیز در ایستگاه سیمین شهر ایستاد تا با سوار شدن دکتر پارسافر و تمام نیروهایش از جمله حاج مجید فیروزی ، قدمی بزرگ برای یک صدا کردن و متحد کردن منطقه بردارد ، حال باید دید ایستگاه بعدی این قطار کجاست ؟
باید دید آیا پنج پیکر و مهندس ایری ، برای رفتن زیر پرچم اتحاد و همدلی مردم منطقه ، دست دکتر رامین نورقلی پور را خواهد گرفت؟و همچنین آقای حاج گلدی کر، دست دوستی با این قطار صلح و یکرنگی خواهد داد ؟ تنها این دو عزیز از منطقه ترکمن نشین مانده اند، بلیط آنها نیز برای سوار شدن بر این قطار صلح و یکرنگی مهیاست ، تنها اراده قوی و دوست داشتن یکرنگی مردم کافیست تا آنها را نیز، زیر این پرچم اتحاد ببینیم و در اردیبهشت ماه سال 1395 اولین پیروزی و اولین جشن را کل مردم غرب استان با هم بگیرند ، به امید آن روز و به امید داشتن ایران و استانی آباد.

دیدگاه‌ها  

+15 #1 مهندس گلی نیا .تهران 1394-12-29 09:22
آی برکللا ..
نقل قول کردن
-2 #2 دانلود 1394-12-29 09:27
من قطاري ديدم كه سياست مي برد و چه خالي مي رفت
نقل قول کردن
+2 #3 آخوندصفری 1394-12-29 19:41
سلام، ان شاء الله آقای کر ومهندس ایری که ازمردمند ودوستدارمردم ، صددرصد سواراین قطارخواهندشد آن هم باهیجان وشور وصف ناشدنی ،خواهید دید...
نقل قول کردن
0 #4 جلال کرمی 1394-12-29 22:25
افرادی که با خارج شدن از مسیر اجماع واقعی و جمع شدن به دور یک نفری که فاقد از هر گونه صلاحیت های نمایندگی است عملا به مردم ثابت کردند که از صداقت مردم سو استفاده سیاسی به نفع یک جریان سیاسی شده است. مگر اجماع واقعی به دنبال یک نفر ترکمن اصلح نبود که از آن سرباز زدید؟و حال دم از ترکمن بودن می زنید.یک سری افراد صرفا به دنبال منافع شخصی و نوکری یک جناح سیاسی را می کنند.آگاه باشید.
نقل قول کردن
+4 #5 طاهر 1395-01-01 22:16
آیا آقای شاه نظری هم توفیق سوارشدن به این قطار را خواهد داشت ؟ شاید . ولی دکتر ایری چطور ؟ آیا برای او نیز صندلی رزرو شده تا او را هم بشود همراه کرد ؟
نقل قول کردن
-2 #6 امیر 1395-01-03 22:12
سلام وعرض تبریک سال نو.دوستان عزیز ترکمن لطفا بحث قومیتی را کنار بگذارید چراکه کشورمان در آینده حزبی خواهد شد وتمتم مسئولین از رئیس جمهر گرفته تا پایین بر اساس پیروزی آن حزب انتخاب میشود ودر ضمن دوستان ترکمن در دوره هایی که نماینده فارس بوده بیشترین بهره را برده اند نگران نباشید
نقل قول کردن
+1 #7 یساقی 1395-02-10 13:46
دکتر تو روستاهای ما هم رای کثیری داره، ایشالا با یه پیروزی قاطع جشن میگیریم.
زنده باد اصلاحات... :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر