c_300_250_16777215_10_images_P1040002.JPG

تركمن سسي - امام جمعه موقت اهل سنت بندر ترکمن، گفت: یکى از خطرناک‌‌ ترین چیزهایى که امت اسلامى را تهدید می کند، اختلاف ‌‌افکنى و تبدیل آن به جنگ هاى خونین فرقه ‌‌اى، مذهبى، قومى و ملى است.


به گزارش تركمن سسي ،«آخوند عبدالرحمان کر» در نماز جمعه این هفته ( 6 اسفند 95 ) مسجد جامع قبا بندر ترکمن، اظهار کرد: این توطئه هم‌‌ اکنون از سوى سرویس هاى جاسوسى غرب و صهیونیسم بین الملل با کمک دلارهاى نفتى و سیاست مداران خود فروخته، از شرق آسیا تا شمال آفریقا و به ویژه در منطقه ‌عربى، با جد و اهتمام دنبال می شود.


خطيب جمعه بندرتركمن خاطر نشان كرد : پولى که می توانست در خدمت خلق خدا باشد، خرج تهدید، تکفیر، ترور، بمب گذارى و ریختن خون مسلمانان و برافروختن آتش کینه‌‌ هاى درازمدت می شود.


مدرس مدرسه علوم دینی قبا بندر ترکمن، همدلی و همزبانی را از عوامل تداوم خانواده دانست و گفت: خانواده ای که می خواهد  تا آخر عمر تداوم یابد باید بر همدلی و همزبانی زوجین و فرزندان با همدیگر تاکید نماید./تقريب

c_300_250_16777215_10_images_P1040053.JPG

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر