c_300_250_16777215_10_images_68654.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل دفتر سیاسی استانداری گلستان از تنوع اقوام و مذاهب در این استان به عنوان یک فرصت و مزیت نسبی یاد کرد که می تواند زمینه و بستر پیشرفت هرچه بیشتر منطقه را فراهم و تقویت کند.


به گزارش جمعه ایرنا؛ احسان مکتبی در دیدار با مولوی گرگیچ از علمای اهل سنت شرق گلستان با تبریک عید قربان افزود: هم افزایی و تشریک مساعی اقوام و مذاهب استان برای پیشرفت منطقه روند برنامه های توسعه ای دولت را شتاب می دهد.
وی همچنین در دیدارهای جداگانه با روحانیت اهل سنت شهرستان آق قلا به مناسبت عید قربان گفت: قومیت هویت ماست و مذهب باور ما ؛ باید با حفظ باورها و هویتمان برای رسیدن به ایرانی آبادتر گفتگو، مفاهمه و مدارا داشته باشیم.
به گزارش ایرنا مدیرکل دفتر سیاسی استانداری گلستان در ادامه دیدارهای خود با علما و روحانیون شیعه و سنی گلستان با الیاس آخوند قرنجیک، مهدی آخوند حبیب لی، بایرام آخوند سلاق نشست داشت.
در این دیدارها روحانیون اهل سنت از توجه دولت و استاندار گلستان به دغدغه های اقوام و مذاهب مختلف تشکر کردند.
استان گلستان با جمعیتی نزدیک به 1.9 میلیون نفر علاوه بر تنوع اقلیمی به سبب تعدد اقوام، مذاهب و نژادهایی که در خود جای داده است، نگارستان ایران خوانده می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر