c_300_250_16777215_10_images_1_1538281320_600.jpg

ترکمن سسی- معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با حضور در سالن المپیک در زمان تمرینات تیم والیبال شهرداری اظهار داشت: با تلاش و پی گیری های مسئولان ارشد استان و به رغم همه مشکلات, خوشبختانه تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس تشکیل شد و اکنون با آغاز تمرینات خود را برای مسابقات لیگ آماده می کند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی عبدالقدیر کریمی افزود: خوشحالم که بازیکنان و سرمربی و دیگر مسئولان والیبال شهرستان گنبدکاووس به رغم همه مشکلات و مسائل پیش آمده در کنار هم قرار گرفته و اجازه ندادند که والیبال وارد حاشیه شود.
کریمی تصریح کرد: برای موفقیت در کار باید شما عزیزان از هر گونه حاشیه و دیگر مسائل به دور باشید و تمام فکر و تلاش خود را برای پیروزی در مسابقات و کسب افتخارات برای شهرمان معطوف کنید.
وی یادآور شد: با توجه به رایزنی های انجام شده با استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و تلاش های نماینده گنبدکاووس, استاندار قول دادند که بیش از گذشته از این تیم حمایت کند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: ما هم در کنار شما هستیم و تلاش داریم تا آنچه در توان داریم برای کمک و حمایت از این تیم انجام دهیم.

به گزارش ترکمن سسی، امسال شهرداری گنبدکاووس تعدادی از بازیکنان نامدار بومی را که قبلا در سایر تیم های لیگ برتر بازی می کردند به ترکیب خود اضافه کرده و با حمایت هایی که انجام می گیرد انتظارات خوبی شکل گرفته و مردم والیبال دوست گنبد منتظر نتایج خوبی از تیم شهر خود هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر