c_300_250_16777215_10_images_76570.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی- احداث پروژه رادار هواشناسی گلستان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان هواشناسی و استاندار گلستان در هشتمین روز از دهه فجر در گنبد کاوس کلنگ زنی شد.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،  مراسم آغاز اجرای پروژه رادار هواشناسی گلستان در گنبد کاوس با حضور دکتر تاج بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور و هیئت همراه' دکتر حق شناس استاندار' عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان' نوربخش داداشی مدیر کل استان و دیگر مدعوین شهرستانی در هشتمین روز از دهه مبارک فجر آغاز شد.

نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی گلستان در گزارش روند پیگیری و نتیجه حاصل برای انجام این پروژه در استان گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی بوجود آمده و وقوع پدیده های حدی بخصوص وقوع سیل با حمایت مسئولان ارشد کشوری و استانی برای رصد و پایش لحظه به لحظه پدیده ها توانستیم این پروژه را که تمامی تجهیزات و ادوات آن به همت سازمان هواشناسی خریداری شده' انجام و بمنظور آغاز احداث ابنیه که توسط شرکت مشاور این مکان تعیین شده در خدمت عزیزان هستیم که نتیجه نهایی آن گسترش خدمات هواشناسی و اطلاع رسانی بهنگام برای حفاظت از جان و مال مردم خواهد بود.
 
هادی حق شناس استاندار استان از حضور دکتر تاج بخش معاون وزیر و رئیس سازمان هواشناسی و همینطور همکاران هواشناسی استان و زحماتی که تاکنون برای پروژه رادار استان متقبل شده اند تقدیر و تشکر نموده و آمادگی استان در تامین اعتبارات مورد نیاز برای ساخت هر چه زودتر این مکان برای خدمات رسانی به مردم استان را اعلام نمود.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر