c_300_250_16777215_10_images_entessab1.jpg

ترکمن سسی : بر اساس شنیده های موثق ما در روزهای آینده دو فرماندار شهرستانهای گمیشان و آق قلا جابجا خواهند شد .

شنیده ها حکایت از آن دارد که امانگلدی ضمیر فرماندار گمیشان به آق قلا آمده و جانشین الیاس هیوه چی خواهد شد .
هنوز از شرایط آینده الیاس هیوه چی خبر دقیقی نداریم اما شنیده ها حکایت از این دارد که وی به دانشگاه  علوم پزشکی می رود .البته به احتمال زیاد با یک پست.
در محافل سیاسی و خبری گمیشان از امیر شیر توماج بخشدار گلدشت به عنوان فرماندار آینده گمیشان نام برده می شود .گویا در این زمینه توافقات لازم با نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است .
برخی از فعالان گمیشانی  نزدیک به دکتر نورقلی پور اعتقاد دارند که ایشان بهتر بود در این زمینه از دیدگاه افراد نزدیک به خود در منطقه مطلع شده و با آنها نیز مشورت می کرد .اقدامی که تا به امروز صورت نگرفته و با گلایه های محسوس فعالان طیف وی در گمیشان مواجه شده است .
بخش قابل توجهی از فعالان گمیشانی اعتقاد دارند که در انتصاب مدیران شاخص این شهرستان  در ادارات مهم ،هیچ وقت نیروهای قابل و توانمند مقیم کمیش تپه دیده نشده اند و در شرایط کنونی انتظار بود در انتخاب فرماندار ، این بی مهری از طرف استاندار و نمانیده منتخب مردم منطقه جبران گردد.
انتظاری که بنظر می رسد صرفا در حد انتظار خواهد ماند !!!

دیدگاه‌ها  

+25 #1 معید 1395-05-02 11:49
بابا تو را خدا سریعتر این کار عملی بشه تا آق قلا نفس بکشه...
نقل قول کردن
+11 #2 حمید 1395-05-06 15:16
سلام خدمت نگارنده میخواستم ور خصوص معیار یک نیروی بومی سوال بکنم و آیا اینکه ملاک در انتخاب افراد بر اساس شایسته سالاری و توانایی های افراد باشد ؟به نظر نگارنده این برداشت میشود که دیگر نباید از نیروها در شهرستانها دیگر استفاده کرد و هر فرد مدیر فقط باید در شهر خود بکارگیری شود .
نقل قول کردن
+2 #3 یک دل سوز 1395-05-06 17:19
آقا حمید فک نکنم نظر نگارنده چنین بوده ، ولی همیشه یک مادر دلسوز تر از یک دایه می باشد ، اگر شایستگی و توانایی یک شخص ثابت شده باشد و مشخص شود که در آن شهر کسی با توانایی های ایشان با دلسوزی ایشان وجود ندارد مشکلی ندارد که به چنین سمتی برسد ولی ................
نقل قول کردن
+10 #4 همشهری 1395-05-07 13:43
با سلام. من نمیخوام پست سر کسی غیبت بکنم . ولی در طول 3سال که آقای هبوچی فرماندار آق قلا شد ، شهر هیچ تحرکی نداشت. ان شاله آقای ضمیر با سختکوشی خود اینهمه عقب افتادگی در طول سه سال را جبران کنند...
نقل قول کردن
+11 #5 حمی 1395-05-08 22:08
استفاده از نیروها وزارت کشور در تصدی پست های حاکمیتی باعث تحرک درشهرستانهای و روستاها شده چون به نظر بنده توانستند با تجربه خود در انجام کار موفق بشوند من خودم ساکن سیمین شهر هستم و میبینم که چطور مردم از عملکرد بخشدار و فرماندار رضایت دارند .و این موضوع از هر کس میتوانید سوال بکنید
نقل قول کردن
+4 #6 مرادقلیچ قره جه 1395-05-15 02:32
برای فرمانداری گمیشان یک نیروی قوی وبانفوذ دربین مردم وهمچنین ناظر بر دیگر اذارات که امورات مردم به سهولت انجام بشود منصوب نمایند
نقل قول کردن
+5 #7 صالح 1395-05-26 03:38
چرا خبری نشد از این جابجایی!
یک ماه گذشت :-|
مجموعه استانداری بر سر جابجایی و گزینش مدیران ترکمن، چرا انقدر تعلل و اهلال کاری کرده و حاشیه ایجاد میکنند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر