c_300_250_16777215_10_images_76114.jpg

آق قلا : ترکمن سسی - یک شهروند ساکن قانقرمه با ارسال پیامی به این رسانه با برشمردن برخی مشکلات عمرانی روستای قانقرمه از بخشداری جدید مرکزی آق قلا خواسته است تا به آنها رسیدگی نماید.

این شهروند ساکن قانقرمه نوشته است:
.
بعد از بی مسئولیتی برخی مسئولان استانی که در سیل ابتدای سال ۹۸ به روستاها و شهرستان های گنبد و آق قلا و بندرترکمن و گمیشان دخیل بودند، اکنون شاهد آن هستیم که هیچگونه مرمت یا بهسازی ای در کارهای عمرانیِ خیابان و کوچه پس کوچه های روستاهای سیل زده این مناطق انجام نداده و هیچگونه نظارتی نیز به زیرمجموعه های خودشان نداشتند و تمامی شان متاسفانه به حال خودشان رها  شده اند.

متأسفانه مردم روستای قانقرمه، علل الخصوص اهالی خیابان ابوحنیفه (رض) واقع در روبروی پمپ بنزین، که در تصاویر فوق مشاهده می کنین، بعد از سیل اخیر و حتی بعد از شروع به کار کردن شورای جدید در روستا، حتی یک اقدام عمرانی نیز در این خیابان بزرگ که دارای چندین کوچه می باشد، انجام ندادند و فعالیتی نیز نداشتند!
.
لذا از بخشدار جدید مرکزی انتظار می رود جهت بهسازی و تسهیل تردد روستاییان به این معضل و مطالبۀ به حق روستای قانقرمه، اقدامات لازم را انجام دهد و پیگیر باشد.



متین میرزاعلی
۷ دی ماه ۱۳۹۹

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر