c_300_250_16777215_10_images_99040.jpg


ترکمن سسی : مهران دالوندی ، در تازه ترین یادداشت خود ، زیرساخت های ارتباطی شهرستان گنبدکاووس و پل بایلر را سوژه خود انتخاب کرده و در فصل تابستان که بارش های سیل آسا نیز دارد ، خواندن آن خالی از لطف نیست ، هرچند مخاطبان اصلی آن مسولین شهرستانی و استانی هستند.

این یادداشت نویس گنبدی نوشته است:

پل بایلر 1300 متر طول دارد که با استفاده از تکنولوژی کابل‌های معلق مهار شده است. عرض پل بایلر 27 متر است که در آن 6 خط برای رانندگی و دو پیاده‌رو تعبیه شده است. عرض خطوط ماشین‌رو 19 متر و پیاده‌رو 3 متر است. سطح خیابان حدوداً 67 متر بالاتر از آب است. ارتفاع پل بایلر از پایین‌تر ستون‌ها تا بالای کابل‌ها 227 متر محاسبه شده است.رنگ آن نارنجی بین‌الملی بوده و در شب زیبایی خاصی دارد .بله ببینید چه پل زیبا و سترگی داریم.انسان از داشتن چنین پلی به خویش می بالد و حقیقتاً مایه مباهات است.چشم انداز مه آلود آن نیز دیدنی بوده و مسیر دوچرخه سواری نیز دارد.
اِ اِ اِ  احساس می کنم دارد دراز  و درازتر می شود!! بابا دماغم را عرض می کنم .درست مثل پینوکیو بعد از دروغگویی . ما که یک مطلب دروغ نوشتیم حس می کنیم مماغمان دراز شده ،چطور آن هایی که شب و روز در حال دروغگویی به .... هستند هیچ احساسی ندارند و با وجدان آسوده به خواب می روند؟؟!!
باشه باشه خدایا مرا ببخش . راستش را بخواهید موارد مذکور مربوط به پل گلدن گیت یا دروازه طلایی سانفرانسیسکو بوده ولی پل بایلر با کمی بارندگی لغزنده شده و به خاطر سرازیری سربالایی آن خیلی از ماشین ها لیز خورده و باعث تصادف می شوند.
چون ارتفاع آن بسیار کم بوده و فاصله چندانی با کف رودخانه ندارد با کمی بارندگی نی ها در زیر آن گیر کرده و آب پس زده یا از روی جاده روان می شود که بسیار خطر ناک است . آب گل آلود نیز جاده را دقیقا عین صابون کرده و ....
بنابراین آیا بهتر نیست قبل از سیل و تصادفات دیگر نسبت به احداث پلی جدید اقدام کرد؟!!  
تا دیر نشده بایستی چنین نمود و اگرنه فردا خیلی دیر است.
پروشات باشید!
✍️مهران دالوندی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر