c_300_250_16777215_10_images_22902.jpg



ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - روزهای پایانی پاییز ۱۴۰۲، حال و هوای گلستان یلدایی شد و دور همی نشینان یلدای گلستان، رییس جمهور و دولت سیزدهم بود.


یلدایی متفاوت که با حضور موثر دولت مردمی در پیگیری مطالبات مردمی بزرگترین قصیده خدمت را خواندن و غزل‌های برادری و مودت را با مردم گلستان سرودن،سرودی که واژه واژه آن را وفاق،برادری،اتحاد در سرزمین برادری نگارستان ایران "گلستان "مصرع هایی از حماسه‌ی حضور و تجدید بیعت با ارزش‌های و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی پیوند عمیق خورده و ترکمن، بلوچ، فارس، گیلک،سیستانی و تاجیک و....وحدت،انسجام و پیوندی برادری بهم گره خورده اند .
حضوری متفاوت رییس جمهور و دولت سیزدهم در گلستان که مجدانه پیگیری مطالبات بحق مردم محروم استان شدند و آرزوهای چندین ساله مردم استان چون حرکت و توسعه پتروشیمی، احیای خلیج گرگان،توسعه گردشگری آشوراده، پروژه ملی ارتباطات فیبر نوری،پروژه های حوزه منابع آب و فاضلاب،مسکن ملی و بهسازی و توسعه راههای مواصلاتی و بهره برداری از پروژه های خدمات اجتماعی در اماکن ورزشی،طرحهای تولیدی و... نوید بخش این دورهمی دولت و مردم گلستان در یلدای خدمت و امید بوده است.
۲۶۰۰۰میلیارد تومان منابع تخصیصی در سفر دوم دولت سیزدهم که دستاوردهای آن در بخش های تولیدی و صنعتی بالغ بر ۸۷۰۰ میلیارد تومان،علاج بخشی خلیج گرگان ۶۰۰ میلیارد تومان،پروژه ملی فیبر نوری ۱۰۰۰میلیارد تومان،۵۰۰۰میلیارد تومان در بخش آب و فاضلاب و انرژی، ۳۶۰۰ میلیارد تومان در بخش نهضت مسکن ملی ،۴۵۰۰ میلیارد تومان در بخش بهسازی و توسعه راههای مواصلاتی استان تخصیص یافته است.
یلدایی متفاوت که قلبهای مهربان مردم گلستان در کرسی هایی از مهر و همراهی با حافظ خوانانی چون رییس جمهور و دولت مردمی را سرمای پیش رو را با گرمای خدمت و امید به استقبال آمدند.


استاندار، معاونین استاندار و مدیران اجرایی دستگاهها ؛
همه این شور و نشاط اجتماعی و سیاسی ایجاد شده هنگامی متجلی می یابد،که ثمره این بازدیدها و دیدارها،افتتاح و بهره برداریها برای تخصیص منابع و مهمتر از آن توزیع عادلانه منابع در سراسر استان و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و روستاها صورت پذیرد .
حتما دولت سیزدهم به وضوع شاهد حضور حداکثری جامعه روستایی و مناطق کم برخوردار از شهرهای دور و نزدیک مرکز استان در استقبال از دولت سیزدهم بودند.
همیشه هم مشارکت بالایی در شرایط نیاز کشور در حوزه های دفاع، سازندگی، بحران‌های اقتصادی و مشارکتهای اجتماعی و سیاسی داشته و دارند و این قشر محروم همراه همیشگی دولت‌ها بوده و هست انتظار باروری و تحقق شعارهای انتخاباتی دولت سیزدهم را دارند.


آقای رئیس جمهور ، وزرا و  دولتمندان دولت سیزدهم!
استاندار و معاونین استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان
فراموش نکنید این مردم با وجود همه مشکلات در معیشت و اقتصاد و بیکاری جوانان و عدم نظارت برخی از مدیران و...اینگونه استقبال و بدرقه گرم داشتند و آیا میدانید هنوز در بخش های از شهرها و روستاهای استان طرحهایی با مدت ۱۰ سال در بخش آبرسانی،سالن های ورزشی،طرحهای نیمه کاره و رها شده بسیار وجود دارد که از نگاه و توجه بازرسان و ...دور مانده است و مردم استان همچنان چشم انتظاری برای تکمیل و بهره برداری آن می باشند.
امید و انتظار است در سفر دوم دولت سیزدهم به این پروژه ها توجه شود و در آینده ای نزدیک کام مردم شیرین شود.
از سوی مشکلات معیشت و اقتصاد خانواده ها با تورم افسانه ای هر روز بیشتر می‌شود که انتظار ساماندهی و بهبود شرایط را از مدیران برنامه ریز کشور دارند.


یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر