c_300_250_16777215_10_images_22915.jpg



ترکمن سسی - طاهر جانی - فعالیت های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که طی ماه ها، هفته ها و روزهای گذشته با انجام دیدارهای چهره به چهره و خانگی از سوی داوطلبین مدعی به طور پیوسته دنبال می شد، اکنون وارد فاز جدیدی شده است.


پیش تر در حوزه غرب استان گلستان چهره های مدعی از جمله جلال ایری (نماینده کنونی مجلس )، سلمان بهرامی (رئیس دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی)، عبدالعزیز راشد، رجب محمد آبادی، کامران ایری( شهردار سابق سیجوال)، حسین خورشیدی، محمد قلی ایری و...فعالیت های مستمری را در فضای ورود به انتخابات دنبال کرده و پیش بینی می شود این فرایند تا زمان اعلام رسمی اسامی کاندیداها به قوت خود باقی بماند.
به تازگی محمد خواجه (شهردار سابق سیمین شهر) از برنامه نشست خانگی خود برای انجام رایزنی و گفتمان با فعالان آن شهر جهت دستیابی به یک راهکار مشترک صحبت به میان کشید.
در حالی نگاه کلیه فعالان و صاحب نظران انتخاباتی به زمان اعلام رسمی اسامی کاندیداها معطوف می باشد، بر اساس شنیده های موثق گفته می شود که تنی چند از مدعیان شاخص، نامه ای مبنی بر ارائه توضیحات در خصوص رد صلاحیت یا عدم احراز خود دریافت داشته و بنابر شنیده ها آخرین مهلت دفاعیه در روز جمعه اول دی ماه بوده است. به این ترتیب می توان چنین نتیجه گرفت که به اعتراض رد صلاحیت شدگان و افراد عدم احراز صلاحیت ها تا نیمه دی ماه جاری رسیدگی به عمل آمده و آن گاه اسامی رسمی تایید صلاحیت شده ها برای ورود به ماراتن اصلی روی خروجی خبرگزاری ها قرار خواهد گرفت.
با این حال هنوز هیچ یک از داوطلبین رد صلاحیت شده و یا عدم احراز صلاحیت از اظهار نظر در خصوص روند پیگیری وضعیت خود اجتناب ورزیده و فرایند پیش رو را در حالت کاملا سکرت دنبال می کنند. فعالان این چنین برآورد می دارند که جا مانده های فعلی از نزدیکان شان خواسته اند تا  پیرامون مسئله از هرگونه گفتمان در فضای مجازی و حقیقی خودداری کرده و یا در این باره به آنها اطلاع رسانی نشده است.
همزمان قریب به اتفاق حامیان داوطلبین شاخص، تایید صلاحیت گزینه خود را حتمی عنوان داشته و بر آمادگی هر چه بیشتر جهت ورود به انتخابات تاکید می دارند. نظریه پردازان میدانی زمان اعلام رسمی اسامی کاندیداها را مرحله اصلی فعالیت ها تحلیل نموده و پیشگویی احتمالات را به روز موعود موکول کرده اند.
ظاهرا چنین به نظر می رسد که رویکرد فعالان در روزهای اعلام رسیدگی اسامی کاندیداها دستخوش تغییرات فراوان شده و گمان می رود برخی از داوطبین جا مانده از تشکیلات مدعیان نهایی سر در بیاورند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر