c_300_250_16777215_10_images_22931.jpg

 


ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - ملت بزرگ ایران در نهم دی ماه سال ۸۸ حضوری آگاهانه، مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری داشتند و حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.  

 

هر جایی که دشمنان ارکان و ارزش‌های انقلاب را نشانه گیرد، حماسه ای نظیر نهم دی خلق می‌شود. مسئولان نظام در قبال حماسه های مردمی چون نهم دی ها مسئولیت دارند......

حضور حماسی مردم وفادار ایران در این روز, نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مومن و غیرتمند ایرانی است، که این حماسه چنان تجلی یافته است که دشمنان نظام را نا امیدتر از همه دورانها کرده و همه محاسبات دشمنان را برهم زد.
بدون شک اگر درایت،زمان شناسی و دشمن شناسی رهبر فرزانه انقلاب با هوشیاری و بصیرت مردم ایران همراه نبود،آتش فتنه خاموش نمی شد و پیامدهای مخرب آن دامن گیر مردم و کشور عزیزمان می شد.  
۹ دی به عنوان حماسه حضور مردم در دفاع از آرمانهای انقلاب و تجدید میثاق با ولی امر در تاریخ انقلاب ثبت و ماندگار شد.
این یوم الله فرصتی شد تا مردم ایران با روشهای رویارویی با فتنه نیز شناخت پیدا کنند که مهمترین آن شناخت راه حقیقی توحید و داشتن راهبری امین و الهی، دشمن شناسی، بصیرت فکری، عملی و وحدت و انسجام اسلامی را راههای مقابله با فتنه فتنه گران آموختند.
حال نباید از فتنه فتنه گران با شرایط و نوع جدید آن هم غافل شویم، در شرایطی که دشمن با تنگ کردن عرصه تحریم های اقتصادی و… را بر مردم تحمیل می کنند بایدهوشیارانه با این فتنه مقابله کرد.
این کید دشمنان است که ملت بزرگ ایران را دوباره در حصارهای اقتصادی بین المللی و حربه هایی همچون گرانی و تورم گرفتار کنند تا با این فشارهای اقتصادی مردم از صبر فاصله گرفته و به امنیت داخلی آسیب هایی را وارد کنند و برای نظام و کشور هزینه ایجاد نمایند.  
ملت بزرگ ایران باید هوشیارانه با این فتنه خاموش دشمنان کشور مقابله کنند و مسئولان نظام هم تمام امکانات و خدمات را برای عبور از بحرانها و تسهیل کردن شرایط اقتصادی برای مردم و قطع ید فرصت طلبان اقتصادی کشور فراهم آورند و در سایه وفاق و همبستگی ملی قوای حاکم کشور از این سراشیبی به آسانی و با قدرت عبور کنند.
ملت بزرگ ایران همیشه و در همه حال، هر جا که ارکان و ارزش‌های انقلاب مورد هجمه قرار گیرد حماسه ای نظیر ۹ دی خلق می‌کنند و این حضور حماسی مسئولیت دولتمندان را صد چندان می‌کنند .
مسئولین نظام هم در بخش های مختلف بدانند که فشارهای اقتصادی و معیشت از جمله گذرگاه های ورود دشمن برای سو استفاده در برهم زدن امنیت اجتماعی و سیاسی است، آگاهانه و با تدبیر گذرگاه‌های ورود دشمنان را شناسایی کنند .
از سویی مردم ایران تشنه خدمت صادقانه هستند و دولتمندان در قبال هر دست اندازی و چپاول به بیت المال چون فسادهای اقتصادی و اختلاس و احتکار و...برخورد قاطع و قانونی نماید تا برای همیشه حمایت مردمی را به عنوان بیمه عمر انقلاب و نظام همراه داشته باشد
مردم بصیر ایران چهل و اندی سال را با همه مشکلات، فرازها و نشیبها همراه نظام ، رهبری و مسئولان بوده و هستند و در این مسیر امتحان  پس داده اند  حال انتظار آن است برای پاسداشت اینگونه حماسه های ارزشمند و حضور با بصیرت و مقتدارنه مردم در صحنه های دفاع، مسئولان کشور نیز اهتمام و عزمی جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند تا راههای نفوذ دشمنان بسته شود.  
یکی از دستاوردهای مهم حماسه ۹ دی ماه   “پشتوانه سازی محکم و استوار ”این حضور حماسی مردم برای حضور مقتدرانه ایران در صحنه های بین المللی بوده است در این حماسه، مردم ایران وفاداری به آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه را به نمایش واقعی گذاشتند.
مردم در ۹ دی سیلی محکمی به فتنه گران و آشوبگران و استکبار جهانی زدند و این سیلی سخت برای همه کسانی که چه در داخل و چه در خارج و در هر زمانی که ارزشها، اصول و اعتقادات مردم  را نشانه گرفته اند, سخت گیرانه تر و محکمتر خواهد بود.
پس با دشمن شناسی به موقع حربه های شیطانی دشمنان را در این برهه حساس بخوبی بشناسیم و نقشه های پلید دشمنان را مختلف نقش بر آب سازیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر