c_300_250_16777215_10_images_70290.jpg
ترکمن سسی - آیت الله نور مفیدی در جمع اساتید و طلاب مدرسه علوم دینی ربانیه چنارلی گفت : مردم را با بهترین شیوه و اخلاق نیکو به سوی خدا دعوت کنید زیرا که هدایت و ارشاد مردم وظیفه اصلی علماست.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اهمیت شب زنده داری به طلاب جوان توصیه کرد : اهل سحر باشید ، و در خلوت سحرگاهان در آیات نورانی قرآن تعقل و تفکر بکنید تا با خودسازی و با کسب اخلاق نیکو و تواضع ، مردم را به روش احسن دعوت به خدا و دین اسلام بکنید.
وی با سنگین خواندن مسولیت آینده طلاب گفت : هدف از آمدن شما به این مدارس کسب علوم دین و خدمتگزاری در عرصه دین است لذا در دوران طلبگی با جدیت و تلاش برای فراگیری علوم قرآن ، حدیث و سیره نبوی بکوشید تا بتوانید چراغ روشن برای مردم و راهنمایی آنها باشید.
آیت ا...نورمفیدی خاطر نشان کرد : پدر صلاح الدین آخوند گوگلان پیرمرد روشن ضمیری بود و خود صلاح الدین آخوند نیز با اخلاق نیکو در این مرکز بزرگ دینی که دایر کرده است در خدمت دین و تربیت عالمان آینده منطقه نقش قابل تحسین دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر