c_300_250_16777215_10_images_70288.JPG

ترکمن سسی – قورچای مدیر حوزه علمیه خواهران در نشست علمی به مناسبت آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  انقلاب اسلامی روحیه مقاومت و استکبار ستیزی مردم جهان را بیدار کرد .


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، این بانوی ترکمن با اشاره به بیداری امت اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ، افزود : انقلاب اسلامی ایران که با رهبری هوشیارانه حضرت امام خمینی (ره) و با الهام از تعالیم و تفکر اسلامی شکل گرفت به مسلمانان جهان شخصیت و هویت داد زیرا که انقلاب اسلامی حرکتی است که با اخلاص و اعتقاد به دین مبین اسلام ایجاد شده است.
وی خاطر نشان کرد : روحیه استقامت و ظلم ستیزی که انقلاب اسلامی به مردم مسلمان جهان هدیه داد برخاسته از تعالیم دینی است و از کتاب آسمانی وارد انقلاب اسلامی شد و در میان همه مردم آزادی خواه جهان حرکتی عظیم ایجاد کرد.
قورچای تصریح کرد : با انقلاب اسلامی ، انسانها ارزش پیدا کردند  و تشکیل هسته های مقاومت اسلامی در میان مسلمانان جهان و تقویت روحیه ظلم ستیزی از تفکر اسلامی و انقلاب اسلامی ما نشات گرفته است.
این مدیر حوزه علمیه خواهران تاکید کرد : انقلاب اسلامی ایران روحیه تفکر و نشاط علمی در میان مردم و جوانان را تقویت کرد تا درساختن هویت ملی عزت مند ما را یاری بکند از این روی حس مسولیت پذیری در شرایطی که استکبار با محاصره اقتصادی قصد مقابله با اهداف انقلاب اسلامی را دارد و صیانت از دستاوردهای انقلاب و حفظ وحدت و انسجام برای همه ما یک مسولیت است.

خبرنگار : نورمحمد دانشمند

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر