c_300_250_16777215_10_images_2m_0034639.jpg

 

 

ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - اشتباه بزرگ و تاکتیکی دشمنان اسلام از گذشته هم این بود که با شهادت و کشتار امت اسلامی موجب توقف حرکتهای اسلامی در جهان خواهد شد .

 

آنها فراموش کردند که هر خونی که از مسلمانان بر زمین می ریزد موجب رشد و تعالی حرکتهای اسلامی در جهان خواهد شد.

شهادت شهدای مقاومت چراغ هدایتی برای انسجام و استحکام جریانی امت اسلامی در سراسر جهان روشن شد .

همانطور که شهادت سردار شهید سلیمانی موجب ایجاد یک مکتب و اندیشه در نسل جدید شده است ،شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله هم مکتبی جدید در جبهه مقاومت ایجاد شده است که دستاوردهای آن انسجام جهان اسلام و یکپارچگی امت اسلامی است .

مسئله فلسطین و غزه امروز به عنوان یکی از مهمترین مسائل وحدت آمیز امت اسلامی شد و گواه روشن آن هم حرکتهای انسجام بخش امت اسلامی در سراسر دنیا و حتی در قلب اروپا و آمریکا شده است .
راهپیمایی های عظیم مسلمان و اعلام حمایت از حرکتهای جبهه مقاومت و انزجار جهان اسلام از غده سرطانی اسراییل نسل کش نمونه های وحدت آمیز این جریان‌ها می باشد .

همه این حرکت‌ها از هدایت پیامبرگونه امام راحل و پس از آن رهبری فرزانه انقلاب در دفاع همه جانبه از مردم فلسطین و غزه و لبنان نشات می‌گیرد و جمهوری اسلامی پیشتاز این حرکت در جهان است .

خون سید مقاومت و سردار سلیمانی و اسماعیل هنیه و شهدای مقاومت چون سردار نیلفروشان موجب بیمه شدن جریان مقاومت و توسعه حرکتهای اسلامی شد.

مردم فلسطین و لبنان با پشتوانه ای عظیم از حمایت‌های جهان اسلام و امت اسلامی برخوردار هستند و اینگونه اقدامات خونخوارانه و نسل کشی هیچ سدی برای ادامه فعالیت‌های جبهه مقاومت نخواهد شد لیکن موجب بالندگی ،انسجام و استحکام جریان مقاومت خواهد شد .

سران کشورهای اسلامی این فرصت شهادت شهدای غزه و لبنان بویژه رهبران سیاسی جریان‌های مقاومت در کشورهای اسلامی را مغتنم برای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی بدانند و بدانند که دشمنان ترس از امت اسلامی را برای ایجاد تمدن اسلامی می‌دانند.

اشارات،تاکیدات و توصیه های رهبری فرزانه انقلاب از گذشته تا کنون در موضوع سیاست‌های خارجی هر روز به روشنی در حال تفسیر و وقوع است و سیاستمداران سیاستهای خارجی جمهوری اسلامی باید چراغ مسیر حرکت دولت بدانند تا دچار لغزش و انحراف در مسیر نشوند.
لبخندها،چراغ سبزهای دشمنان را حلیه ای جدید برای تقابل با امت اسلامی و در اصل جمهوری اسلامی بدانند و از آن غافل نشوند ‌‌.

امروز تقابل با اسراییل غاصب و نسل کش  و حمایت از جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی مهمترین رویکرد و اصول سیاست‌های خارجی جمهوری اسلامی است که برای این رویکرد شهدای بزرگی از جبهه مقاومت چون سردار دلها سلیمانی و اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله خون پاکشان را برای تداوم آن هدیه کردند.

رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی از عمق شرارت و کینه توزی دشمنان به خوبی واقف بود که در مجمع عمومی سازمان ملل کتاب خدا قرآن و تمثال مبارک شهید مقاومت سلیمانی را به جهانیان نشان داد که اوج عزت و افتخار امت اسلامی شده است.

نباید در این مسیر روشن به انحراف و خطا رفت که حاصله ای جز سرافکندگی در برابر مردم اسلامی ایران و جهان اسلام نخواهد داشت
امروز ایران اسلامی سرمدار ،الگو و اسوه جهان اسلام در هدایت جریان‌های مقاومت و حرکتهای اسلامی است ،این عزت و اقتدار را برای جهان اسلام باید حفظ کرد و برای رسیدن و تحقق به آن گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باید داد .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر