c_300_250_16777215_10_images_24889.jpg

 

ترکمن سسی – بهرام جرجانی ، فعال اجتماعی در پی شهادت سیدحسن نصراله در اقدام تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی در یادداشتی نوشت: بار دیگر دنیا شاهد رخ داد جنایتی بزرگ توسط رژیم خونخوار و جنایتکار اسرائیل بود.

بسم الله الرحمن الرحیم
"فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا"

بار دیگر دنیا شاهد رخ داد جنایتی بزرگ توسط رژیم خونخوار و جنایتکار اسرائیل بود، اینبار جهادگری بزرگ و مایه فخر جهان اسلام و عالم گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رحمت الله علیه و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدها تن از مردم بی گناه را به شهادت رساند.

زبان بنده از بیان جملات بیشتر در باره این جنایت قاصر است و در شوکی عظیم درمانده ام و با قلبی آکنده از اندوه می اندیشم که آیا وقت آن نرسیده است که دست از محکومیت های نوشتاری برداشته و تنبیهی شایسته رذالت های این رژیم منحوس اعمال گردد؟

دنیای به اصطلاح دموکراتیک غربی و آن سازمان به اصطلاح بین المللی حقوق بشر تا چه زمان قرار است در مقابل کشتارها و خونریزی های اسرائیل خونخوار سکوت کرده و خود را به ندیدن جنایات و نشنیدن فریاد و فغان بی گناهان مورد ظلم قرار گرفته توسط رژیم صهیونیستی بزند؟

ای مسلمانان، ای اهل دین و آزادگان عالم، ای بازماندگان نسل های پرافتخار اسلامی، وقت فریاد زدن هیهات من الذله در خیابان های لبنان و کوچه پس کوچه های غزه همراه با در دست گرفتن بیرق واحد اسلام فرا رسیده است، وقت خونخواهی حاج قاسم ها رسیده، وقت شکستن مرزهای سیاسی و سرازیر شدن به سمت بیت المقدس... .

به نوبه خود ضمن محکومیت این جنایت، عرض تسلیت دارم به پیشگاه رهبر معظم و معزز انقلاب و تمام مسلمانان و آزادگان جهان و از خداوند متعال می خواهم، این اتفاق، جرقه ای باشد برای حرکت سپاهیان اسلام به دور از مرزهای جغرافیایی به سمت بیت المقدس جهت فتح و ظفر و سربلندی ایران اسلام ناب محمدی و ریشه کن کردن صهیونیسم.

بهرام جرجانی
رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان بندرترکمن و عضو مجمع دوچرخه سواری استان

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر