c_300_250_16777215_10_images_171417783_1.jpg

 

ترکمن سسی - فرحان اسماعیلی - بار دیگر، ستاره‌ای از آسمان مقاومت و ایستادگی فروزان شد و جهان اسلام در سوگ یکی از فرزندان رشید و راستین خود به سر می‌برد. با قلبی آکنده از اندوه و افتخار، شهادت سردار بزرگ مقاومت و آزادی، سیدحسن نصرالله، دبیرکل سرافراز حزب‌الله لبنان را به امت اسلامی، مردم لبنان، و همه‌ی آزادگان جهان تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
بار دیگر، ستاره‌ای از آسمان مقاومت و ایستادگی فروزان شد و جهان اسلام در سوگ یکی از فرزندان رشید و راستین خود به سر می‌برد. با قلبی آکنده از اندوه و افتخار، شهادت سردار بزرگ مقاومت و آزادی، سیدحسن نصرالله، دبیرکل سرافراز حزب‌الله لبنان را به امت اسلامی، مردم لبنان، و همه‌ی آزادگان جهان تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.
شهادت سید مقاومت نه تنها ضایعه‌ای دردناک است، بلکه نشانه‌ای روشن از راه و مسیری است که برای عزت و شرافت امت اسلامی ترسیم شده است. او نماد مقاومت در برابر ظلم و ستم و نشانه‌ای از ایستادگی در برابر استکبار جهانی بود. سید حسن نصرالله، به مثابه شمعی روشن در تاریکی‌های جهان ظلم، همواره با شهامت و صلابت از ارزش‌های الهی و انسانی دفاع کرد و با صدای حق‌طلبانه‌اش، لرزه بر اندام دشمنان اسلام و آزادی افکند.
سخنان آتشین و ماندگار او همچنان در گوش‌ها طنین‌انداز است: "ما را هرجا که یافتید بکشید و در همه جبهه‌ها و بر در هر حسینیه و مسجد اما ما پیروان علی ابن ابی طالب، فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت." این جمله، نشان از ایمان راسخ او به راه حق و مقاومت در برابر ظلم و دفاع از آرمان‌های فلسطین دارد. او با عشق و اعتقاد به راه سیدالشهدا، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، راه مقاومت را برگزید و با همه‌ی وجود در مسیر آزادسازی قدس شریف ایستاد.
اما ای شهید راه خدا! ای سید سرافراز! تو زنده‌ای، چرا که شهادتت نه پایان، که آغاز راهی پر از نور و روشنی برای هزاران نفر از جوانان مؤمن و مقاوم است. خون پاک تو درخت مقاومت را پربارتر خواهد کرد و پیام تو برای همه‌ی مبارزان و حق‌طلبان همچنان زنده خواهد ماند.
شهادت تو تبریک دارد، چرا که خداوند تو را به جایگاهی والا رساند که آرزوی همه‌ی مؤمنان راستین است. تو در راهی قدم نهادی که پایانش نزدیکی به معشوق حقیقی است. این راهی است که با خون پاک تو و سایر شهیدان راه مقاومت آبیاری شده و تا همیشه در تاریخ خواهد درخشید.
تسلیت به قلب‌های داغدار و تبریک به ارواح عاشقان شهادت. راه تو، ای سید بزرگ، ادامه خواهد داشت و پرچم مقاومت هرگز به زمین نخواهد افتاد.
فرحان اسماعیلی، سرباز کوچک جبهه حق علیه باطل

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر