c_300_250_16777215_10_images_77779.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی -گرمای تابستان ، تبخیر فراوان و کمبود بارش ها در هفته ای اخیر و نیز مصرف کشاورزی اندک آب منبع ذخیره سد گلستان یک در شرق گنبدکاووس موجب تلف شدن میلیون ها قطعه ماهی شده است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، کاکا شیری ،جوان گنبدی اواسط هفته جاری با انتشار کلیپی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از وضعیت در حال مرگ میلیون ها قطعه ماهی در سد گلستان با ابراز نگرانی شدید از این وضع خواستار رسیدگی مسولین شده بود.
در آن کلیپ مشخص بود که میلیون ها قطعه ماهی در اندک آب باقی مانده در مخزن ذخیره سد گلستان یک در آن ازدحام ، کم آبی و کمبود اکسیژن با مرگ دست و پنجه ترم می کنند.
این جوان گنبدی پیشنهاد می دهد: در این گرمای تابستان و نبود باران و مصرف کشاورزی مقدار آب باقی مانده ، لازم است دریچه های سمت مالای شیخ برای ورود آب باز شود و اگر تا یکی دو روز آینده آب به این مخزن نرسد مرگ‌ همه ماهی ها قطعی است.
اما دیروز( چهارشنبه 23 تیرماه 1400) همین جوان گنبدی کلیپی منتشر کرده که متاسفانه به دلیل خشک شدن مخزن ذخیره آب سد گلستان یک، همه ماهی های آنجا تلف شدند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر