c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-08_21-35-56.jpg


ترکمن سسی - احسان یلمه در یادداشتی با اشاره به بینش داهیانه رهبری و هوشیاری مردم ، جهاد تبیین را عامل تغییر توطئه های تفرقه انگیز دشمنان به فرصت برای همگرایی بیشتر مردمی عنوان کرد.


این فعال فرهنگی اجتماعی و رسانه ای گلستانی در یادداشت خود نوشت:
ساماندهی مجدد یک تراژدی نام آشنا به نام " تفرقه" توسط اتاق فکر عناصر استکبار ، وهابیت و صهیونیست ، که سال هاست جریانات تروریستی و وحدت ستیزی را حول محور نظری و عملی اقدامات خرابکارانه خود قرار داده اند ، ولی با بینش داهیانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم این اختلافات از ماهیت ذاتی خود که سمّ مُهلک دنیای اسلام است به فرصت های مذهبی و ملی چشم گیری تغییر یافته است.
به تعبیر حاج قاسم ماهمه سنّی هستیم ، چرا که به سنت پیامبر (ص) ایمان داریم و اگر بخواهیم وحدت را مثال بزنیم :
 به حرف های شیرین یک برادر شیعه یا سنی دقت کنید ، دلگرم کننده ست و امید بخش " مثل آبی که روی آتش تفرقه ریخته میشود ".
جهاد تبیین را می توان کاملا در اتفاقات اخیر لمس کرد ، به گونه ای که این شهدا باید عامل وحدت مسلمین باشد.
برادران اهل سنت و شیعه در کتاب آسمانی شان ثابت کردند که آیه نورانی " وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا " به معنای واقعی کلمه از نگاه ویژه ای برخوردار بوده و چنگ زدن به این ریسمان الهی تیر داغی بر چشم دشمنان و وهابیت خواهد‌ بود.
در پایان باید گفت : اختلاف شیعه و سنی در خیمه گاه جمهوری اسلامی ایران همانند اختلاف عرب و عجم در خیمه گاه مسلمین است ، آنجا کافران جاهل بودند و اینجا MI6 و CIA مستکبر ، البته به کمک تکفیری ها و وهابیت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر