c_300_250_16777215_10_images_94037.jpg

 


ترکمن سسی - مجتبی لشکربلوکی مدرس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت فرارسیدن 12 اردیبهشت شالروز شهادت استاد مرتضی مطهریدو گرامیداشت هفته معلم پیامی نگاشته است.


مجتبی لشکر بلوکی نوشته است:
معلمان برگزیدگانی در جامعه هستند که با درک عمیق از مسئولیت ها و رسالت ها، خود را به زیور علم و اخلاق آراسته اند و بهره مندی از دانش و علم و به دور از هرگونه دغدغه های مادی و... با آرامش و با تعهد پیامبرگونه خود، لباس معلمی را بر تن کرده و دانش آموزان را برای ایفای تعهد و رسیدن به بالاترین مرتبه های علمی و فنی تربیت می کنند .

استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری ، آن معلم بزرگ که با نگاه تربیتی به همه معارف بشری نظر و تمامی تلاش های علمی و عملی را  مقدمه ای برای عبادت می داند و دغدغه ای جز هدایت انسان ها ، که همان رسالت انبیاء الهی است نداشته است .

آثار او به راستی هدایت گر مبنای فکری انسان آزادی خواهی است که که در تلاش برای یافتن راه راست و مسیر سعادت است .

بی­ تردید هر جا سخن از تعلیم و تعلم و اهمیت آن در کشف، بروز و پرورش استعدادهای نهفته بشری به میان می­ آید، هر آینه نام معلم به عنوان هادی و عامل و نظم دهنده جریان علم آموزی و عالم پروری خود نمایی می­ کند.

بدون معلم، دنیا تاریک است و رو به زوال.
بدون معلم ، ارزش و قیمت راکد است و کاهنده.
بدون معلم، لبخندی بر چهره نمی ماند.
بدون معلم، بینایی و برنایی پایدار نمی ماند.
بدون معلم، دانایی و توانایی حکایتی ندارد.
بدون معلم، تعلیم و تعلم وجاهتی ندارد.
بدون معلم عبادت، تا اوج آسمان نمی رسد.
بدون معلم عشق جاودان نمی ماند.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه مبارک رمضان و ضمن تبریک عید سعید فطر ، و با  گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری ، روز و هفته معلم بر همه فعالین عرصه تعلیم و تربیت را تبریک عرض میکنم.

با احترام
مجتبی لشکربلوکی
مدرس دانشگاه فرهنگیان
۱۲ اردیبهشت ۱۴٠۱

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر