c_300_250_16777215_10_images_94060.jpg

 

ترکمن سسی - کمال‌الدین قرنجیک به عنوان یکی از مشاهیر فرش دستباف ایران و زلیخا عادلی به عنوان چهره شاخص حوزه فرش در جشنواره فرش دستباف ایران مورد تجلیل قرار گرفتند.



جشنواره «تجلیل از مشاهیر فرش دستباف ایران» روز یک‌شنبه ۱۸ اردیبهشت در محل تالار وحدت تهران برگزار گردید.

در آیین بزرگداشت مشاهیر و نام‌آوران فرش دستباف، شش نفر به عنوان مشاهیر، پنج نفر به عنوان نام‌آوران #فرش_دستباف و ۱۰۰ نفر به عنوان چهره های شاخص استانی و کشوری این حوزه معرفی شدند.

دکتر کمال الدین #قرنجیک از اساتید برجسته ترکمن و عضو هیات علمی پژوهشگاه رنگ، به خاطر تحقیقاتی که در زمینه طراحی و تولید سبز فرش دستبافت با استفاده از فناوری‌های جدید داشتند در این مراسم به عنوان مشاهیر فرش دستباف ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

دکتر کمال الدین قرنجیک دانش آموخته رشته مهندسی نساجی – گرایش شیمی رنگ در سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران می باشند.

زلیخا عادلی منتخب این جشنواره به عنوان یکی از چهره های شاخص حوزه فرش نیز پیش از این یکی از 30 بانوی برتر کارآفرین کشور در حوزه فرش انتخاب شده و علاوه برتاسیس تعاونی‌های فرش و تربیت نیروهای مختلف برای تولید فرش سنتی ترکمن، در تدریس و فراگیری این رشته تلاش کرده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر