c_300_250_16777215_10_images_96206.jpg

 

ترکمن سسی - رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد تا از فردا توسط بانک کشاورزی  ۱۸ هزار میلیارد تومان باقی مانده از مطالبات کشاورزان گندم‌کار پرداخت شود.


محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان گندم‌کار، گفت: پیرو پیگیری‌ها و نشست‌های انجام شده در کمیسیون کشاورزی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس شرکت بازرگانی دولتی، رئیس سازمان غله و معاونین آنها و همچنین نشست‌ انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد از فردا ( دوشنبه 13 تیرماه) بانک کشاورزی مطالبات گندم‌کاران کشور که محصول خود را در قالب خرید تضمینی به دولت تحویل داده‌اند پرداخت کند.
نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، افرود: بانک کشاورزی متعهد شده است تا از فردا  18 هزار میلیارد تومان از مطالبات باقی مانده کشاورزان گندم‌کار را پرداخت کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر