c_300_250_16777215_10_images_10011.jpg

 


ترکمن سسی - فرماندار مراوه تپه اعلام کرد که ۱۵۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور برای رفع مشکل آب شرب روستاهای شهرستان مراوه تپه اختصاص یافته است.


لقمان قربانی امروز دوشنبه در قرارگاه خبری مستقر در استانداری در جمع خبرنگاران گفت: بیشتر روستای مراوه تپه مشکل کمبود آب شرب دارد و ۳۵ روستا با تانکر آبرسانی می‌شود که با توجه ویژه به این موضوع در سفر اسفندماه رئیس جمهور به گلستان ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع این مشکل اختصاص یافت.

وی ادامه داد: هم اکنون آبرسانی به هفت روستا از ۱۰ روستای بدون آب شرب در بخش گلیداغ با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

قربانی یادآوری کرد: مراوه‌تپه به سبب برخورداری از ظرفیت های مختلف گردشگری به ویژه آرامگاه مختومقلی جایگاه بالایی درحوزه گردشگری گلستان دارد و در طی هفته دولت ۲ واحد بومگردی با سرمایه گذاری بیش از ۲ میلیارد تومان در شهر مراوه تپه و یکی از روستاها افتتاح خواهد شد.

فرماندار خاطر نشان‌کرد: به دلیل شغل اصلی مردم در بخش دامداری، بیش از ۴۰۰ هزار راس دام در شهرستان وجود دارد که مراحل اداری احداث میدان بزرگ دام این شهرستان تمام شده و در مرحله اجرایی شدن قرار دارد که با اعتبار دو میلیارد تومان در دو هکتار اجرا می‌شود.

بنا به اعلام فرماندار مراوه تپه ۱۴۵ طرح عمرانی با اعتبار ۱۳۳ میلیارد و ۸۸۹ میلیون تومان در هفته دولت در مراوه تپه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر