c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-08-21_18-38-59.jpg

 

ترکمن سسی –  دبیر سومین کنگره فرهنگ عاشورایی در آیین زبان و ادبیات ترکمن از انتشار فراخوان آثار این کنگره خبر داد.


حاجی محمد قرنجیک امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ترکمن سسی اظهار کرد: این کنگره توسط موسسه فرهنگی دولت محمد آزادی و در قالب های مقاله، شعر، داستان، خاطره‌نویسی و بخش نقاشی در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوانان برگزار می شود.


 وی افزود: محورهای فراخوان سومین کنگره فرهنگ عاشورایی در آیین، زبان و ادبیات ترکمن ، بررسی اشعار مختومقلی فراغی در وصف امام حسین (رض) و واقعه کربلا، بررسی مضامین ظلم ستیزی و مبارزه با ظالم در اشعار مختومقلی فراغی است.


قرنجیک خاطر نشان کرد: علاقمندان برای ثبت نام و ارسال آثار در این رویداد فرهنگی و ادبی تا ۲۰ شهریور امسال فرصت دارند و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به شماره واتساپ ۰۹۳۰۸۱۲۱۲۶۷ و یا ۰۹۱۱۳۷۳۱۲۶۷ ارسال کنند.


مدیر موسسه فرهنگی هنری دولت محمد آزادی یادآوری کرد: برای برگزیدگان هر بخش مقاله، شعر، داستان و خاطره مبلغ ۳۰، ۲۰، ۱۰ میلیون ریال جایزه تعیین شده و برای نفرات برتر بخش نقاشی هم ۱۵، ۱۰ و هفت میلیون ریال جایزه در نظر گرفته شده است و در بخش نقاشی علاوه بر برگزیدگان به کلیه آثار ارسالی از طرف موسسه جوایزی اهدا می گردد.


دبیر سومین کنگره فرهنگ عاشورایی در آئین زبان و ادبیات ترکمن گفت: اختتامیه سومین کنگره فرهنگ عاشورایی در آیین زبان و ادبیات ترکمن، عصر پنج شنبه ۲۴ شهریور امسال در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر