c_300_250_16777215_10_images_23401.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرکل آموزش و پروش گلستان گفت: تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران با چهار دانش آموز استان گلستان قهرمان جهان شد.


به گزارش آرنا پرس، سید رضا نظری امروز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته معلم در گرگان گفت: تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران با چهار دانش آموز گلستانی، "وحید عابدنیا"، "متین سقلی" و "مسعود ایمری" از گنبدکاووس و "ماهان مقدم راد" از کردکوی، قهرمان جهان شد.
وی با اشاره به اینکه این دانش آموزان در ارنج اصلی تیم ملی والیبال دانش آموزی قرار دارند، گفت: در سال های گذشته ۳۱ دانش آموز از استان به تیم های ملی دعوت شده بودند اما امروز ۱۰۵ دانش آموز دعوت شده استان گلستان به تیم های ملی دانش آموزی داریم.
گفتنی است، در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی که در صربستان برگزار شد، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با شش پیروزی پیاپی برابر تیم های: اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود و روز یکشنبه نهم اردیبهشت در ادامه بازی‌های خود و در فینال مسابقات به مصاف تیم آلمان رفت و با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.


رستم جرجانی/ خبرنگار و فعال رسانه
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - گرگان
c_300_250_16777215_10_images_23402.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر