c_300_250_16777215_10_images_23400.jpg



ترکمن سسی - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، از قرارگیری دو معلم این استان در جمع معلمان نمونه کشور خبر داد.


به گزارش آرنا پرس اقتصاد گلستان، سید رضا نظری امرور دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته معلم گفت: «مرجان ارازیان» مربی سلامت شهرستان مراوه تپه و «نرگس سادات سجادی» آموزگار استثنایی شهرستان آزادشهر، به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب و در جمع معلمان برگزیده کشوری قرار گرفتند.
وی افزود: این موفقیت نشان از همت و تلاش بالای معلمان است و آموزش و پرورش گلستان با برنامه ریزی های خوبی که در این حوزه انجام داد موفق به معرفی معلمان نمونه کشوری گردید.

مدیرکل آموزش و پروش گلستان در بخشی از سخنانش با اشاره به کمبود فضای آموزشی، افزود: در سال ۱۴۰۲ با همکاری و پای کار بودن خیرین هر هفته یک مدرسه افتتاح و به بهره برداری رسید و در این زمینه می توان گفت هر روز بیش از دو کلاس درس افتتاح کردیم.
نظری با اشاره به رشد ۹۰ درصدی جذب نیروی رسمی در آموزش و پرورش استان، افزود: در خصوص افزایش سرانه غذایی مدارس شبانه روزی استان نیز رشد پنج‌ برابری داشتیم.
وی با اشاره به خرید و تجهیز وسایل و امکانات کمک آموزشی در مدارس و خصوصا هنرستان ها گفت: بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری، باید خروجی آموزش و پرورش داشتن یک مهارت باشد و باید به سمت تولیدی شدن هنرستان ها پیش برویم.

c_300_250_16777215_10_images_23394.jpg

رستم جرجانی/ خبرنگار و فعال رسانه
10 اردیبهشت 1403- گرگان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر