c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-08-22_17-55-01.jpg

 


گنبدکاووس : ترکمن سسی - خانه فرهنگ شهرداری گنبد کاووس ، عصر شنبه 29 مرداد امسال ، دومین کارگاه آموزشی خانواده و حقوق شهروندی را در محل آموزشگاه زبان انگلیسی شایان واقع شهرک فرمانداری گنبدکاووس با شرکت جمعی از شهروندان برگزار کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، سکینه جمعه نیا ، مشاور خانواده در این جلسه آموزشی گفت: گوش دادن فعال در زندگی مشترک دارای اهمیت و با بازخورد و سوال پرسیدن و زبان بدن همراه است.

این درمانگر تخصصی خانواده افزود: در زندگی مشترک ، مواردی چون ذهن خوانی، قانع کردن، تحقیر کردن، یک به دو کردن ، حق به جانب بودن، نصحیت کردن، تهدید کردن، منحرف نمودن از موانع ارتباطی بین زوجین است.

از نکات جالب این کارگاه آموزشی اجرای داوطلبانه نحوه گوش دادن فعال ، توسط یک زوج حاضر در جلسه بود که شرکت کنندگان در ادامه درباره آن تمرین عملی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان کارگاه آموزشی، تکلیفی برای شناسایی موانع ارتباط زوجین از طرف مدرس دوره ارایه شد که شرکت کنندگان بایستی در منزل اجرا و موانع را بیابند.
جمعه نیا تاکید کرد: در زندگی مشترک بایستی موانع ارتباطی را به موقع تشخیص داده و در جهت بهتر کردن خود برآییم و جنس مکمل نیز بایستی همین کار را انجام دهد و در صورتی موفق هستیم که نتیجه مذاکرات برد برد باشد.


گزارش از : مهران دالوندی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر