c_300_250_16777215_10_images_156722363.jpg

 


ترکمن سسی - مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس گفت: سازمان لیگ فدراسیون والیبال با برگزاری مسابقات تیم شهرداری در فصل جدید مسابقات لیگ برتر مردان کشور در سالن المپیک این شهر موافقت کرد.


جمال‌الدین واحدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چندی پیش بازرسان سازمان لیگ فدارسیون والیبال پس از انجام بازدیدهای فنی، کفپوش سالن محل بازی تعدادی از باشگاه‌های حاضر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر مردان کشور از جمله سالن المپیک گنبدکاووس را فاقد استاندارد لازم اعلام کرد.
وی افزود: بر این اساس به باشگاه‌ها مهلت داده شد تا قبل از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر یعنی ۶ مهرماه امسال، نسبت به نصب کفپوش‌های استاندارد "گرفلور" مورد تایید FIVB در سالن محل بازی‌ها اقدام نمایند در غیر این‌صورت از میزبانی آنها در مسابقات جلوگیری خواهد شد.
واحدی اضافه کرد: به دلیل مجهزنبودن سالن محل بازی تعداد قابل توجهی از ۱۴ تیم حاضر در مسابقات امسال لیگ برتر والیبال مردان کشور به کفپوش استاندارد، سازمان لیگ فدراسیون تصمیم داشت تا این مسابقات در چهار شهر تهران، ارومیه، یزد و اردکان برگزار گردد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: با درخواست باشگاه‌ها و مسوولان ورزشی استانی و شهرستانی از سازمان لیگ فدراسیون جهت دادن فرصت بیشتر به تیم‌ها برای نصب کفپوش استاندارد به منظور ارج نهادن به حضور تماشاگران و علاقمندان والیبال، سازمان لیگ نیز در اطلاعیه‌ای که عصر امروز منتشر کرد، با این درخواست موافقت کرد.
وی گفت: مطابق اطلاعیه سازمان لیگ فدراسیون والیبال باشگاه‌ها تا پایان نیم فصل نخست یعنی ۹ آذر امسال فرصت دارند نسبت به تهیه کفپوش استاندارد مورد تایید FIVB اقدام نمایند در غیر این‌صورت میزبانی در نیم فصل دوم از آنها سلب خواهد شد.
واحدی بیان داشت: تیم شهرداری گنبدکاووس سالن اختصاصی ندارد و سالن المپیک متعلق به اداره ورزش و جوانان این شهرستان است و باشگاه شهرداری برابر مقررات اجاره هزینه کرد برای خرید و نصب کفپوش در سالنی که متعلق به آن نیست را ندارد.
وی ابراز امیدواری کرد با همراهی و مشارکت مسوولان استانی و شهرستان بویژه مدیران ورزش نسبت به خرید کفپوش استاندارد که حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه دارد، اقدام نمایند تا شرایط برای تماشای بازی‌های تیم شهرداری گنبدکاووس که از این شهرستان به‌عنوان پایتخت والیبال کشور یاد می‌شود، از سوی علاقمندان به این رشته فراهم شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا و مطابق برنامه اعلامی سازمان لیگ فدراسیون والیبال در هفته نخست فصل جدید (سی ‎و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران) تیم شهرداری گنبدکاووس میهمان تیم شهرداری ارومیه است که باید در سالن غدیر این شهر به مصاف همنام ارومیه‌ای خود برود.
تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.
گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر