c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-09-30_14-16-51.jpg

 



ترکمن سسی - نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: دنیا در مسیر پیشرفت است و لازم است علما به روز و زمان شناس بوده و پاسخگوی مطمئنی برای مخاطبان شان باشند.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، ظهر پنج شنبه در مراسم فارغ التحصیلی جمعی از طلاب حوزه علمیه اعظمیه بندرترکمن با ابراز خرسندی از برگزاری مراسمات اسلامی در مراکز مختلف دینی استان و ترکمن صحرا، آگاهی بخشی دینی به جوامع خود را وظیفه مهم و رسالت علمای فارغ التحصیل شده عنوان کرد.

 آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: یکی از مهمترین مسائل روزمره مردم اعم از طلاب حوزه علمیه، کسبه ، کشاورزان و کارمندان، فراگیری علم و دانش مخصوصا علم دین بر اساس آموزه های نبوی است.


امام جمعه گرگان ، شناخت دین را از ضروریات همه جوامع اسلامی دانست و تاکید کرد: برای اشاعه خداشناسی و اثبات وجود قیامت و نبوت باید از دلایل و استدلال ها شناخت کافی پیدا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک آفرینش آسمان ها و زمین، نظم طبیعی حیات، پیدایش فصل ها و همه امور به اراده و عظمت خدای متعال ممکن و عملی می شود و می بایست در خصوص چگونگی پیدایش کلیه مسائل و رویدادها به آگاهی برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: نعمت اسلام فقط برای امروز و عصر کنونی نیست و مردم باید مرزهای دین و خداشناسی را پشت سر بگذارند و اشاعه دین و باورهای اسلامی تنها به عهده حوزه های علمیه گذاشته نشده است.

آیت الله نورمفیدی گفت: مراجعه به علما جهت یادگیری مفاهیم دینی در حدیث نبی مکرم اسلام سفارش شده است و با آگاهی راه بهشت برای همه آسان و هموار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر