c_300_250_16777215_10_images_10156.jpg

 


گرگان : ترکمن سسی - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: 20 درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان به موضوع گردشگری اختصاص یافت.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی در حاشیه دیدار با فعالان صنعت گردشگری استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهم اقتصاد آینده استان موضوع صنعت گردشگری است.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات جدی این بخش این است که تولید ناخالص داخلی بخش گردشگری در بخش خدمات محاسبه می‌شود و به همین دلیل منابعی که برای توسعه این بخش نیز با بخش خدمات مشترک دیده می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های جدی ما در دولت سیزدهم توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از بخش‌های مهم تولید ناخالص داخلی است.
دهنوی افزود: ما در سال گذشته در موضوع تبصره 16 و تبصره 18 منابع بسیار خوبی را برای توسعه صنعت گردشگری اختصاص دادیم.
وی ادامه داد: انشاالله در سال جاری جدای از این اعتبارات منابع خوبی را برای توسعه گردشگری در نظر گرفته‌ایم و از سوی دیگر مصوبات خوبی نیز در سفر ریاست محترم جمهور به گلستان برای بخش گردشگری در نظر گرفته شده که حدود 20 درصد از این منابع برای بخش گردشگری استان در نظر گرفته شده که می‌تواند اتفاقات بزرگی را در صنعت گردشگری رقم بزند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه سال جاری سال بسیار خوبی برای توسعه صنعت گردشگری خواهد بود، تصریح کرد: بالغ بر 3 هزار و 500 میلیارد تومان منابع برای توسعه بخش‌های مختلف حوزه خدمات که مهمترینش بخش گردشگری است در نظر گرفته شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر