c_300_250_16777215_10_images_169936064.jpg


گرگان : ترکمن سسی -  روحانی اهل سنت گلستان با یادآوری قدردانی اهل سنت ساکن ایران از وحدت یکپارچه کشور گفت: در شرایط سخت کشور همگان باید هوشیار باشند و بدانند که دشمن به‌دنبال سناریوی ایجاد اختلاف در اقوام و مذاهب برای پیاده‌کردن نقشه‌هایی شوم است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند ابوبکر خوجملی روز یکشنبه در اجتماع بزرگ حافظان وحدت و امنیت تجدید بیعت با ولی امر مسلمین در مصلای نماز جمعه گرگان اظهار داشت: طبق آیات قرآن و فرمایش پیامبر اکرم (ص) مومنین با هم برادر هستند و افراد به صرف شیعه یا سنی بودن و سیاه و سفید بودن بر یکدیگر برتری ندارند و ملاک سنجش افراد نزد خداوند، داشتن تقوی است.
وی بیان کرد: در شرایط امروز برای حفظ وحدت باید حقایق اسلام و حقایق قرآن را به مردم بازگو کنیم.
دستیار استاندار در امور اهل سنت گلستان افزود: طبق سیره پیامبر (ص) مسلمان برادر مسلمان است و وقتی عقد اخوت بسته شده نباید افراد یکدیگر را تخریب و تحقیر کنند.
آخوند خوجملی ادامه داد: اهل سنت بر این عقیده که از سوی بزرگان دین توصیه شده استوار است که نباید علیه امیر و حاکم قیام مسلحانه کرد و بر اساس آن علمای اهل سنت اغتشاشات اخیر که موجب واردشدن آسیب فراوان به کشور و توهین به پرچم ایران شده را به شدت محکوم می‌کند.
وی گفت: همه باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب با جهاد تبیین به مسائل روز و آرمانهای انقلاب عمق ببخشند و از آن در راستای گسترش فرهنگ انقلاب و اسلام استفاده کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر