c_300_250_16777215_10_images_10276.jpg

 


ترکمن سسی - علمای اهل سنت گلستان، در پیام هایی حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه که منجر به شهادت مظلومانه و مجروح شدن جمعی از زائران حرم شاهچراغ شیراز شد را محکوم کردند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، آخوند عبدالجلیل فرهمند مدرس و کارشناس علوم دینی این حادثه تروریستی را به شدت محکوم کرد و گفت: دشمن و مزدوران با این گونه حرکت ها می خواهند اماکن مقدس دینی و مذهبی را مورد هجمه قرار بدهند تا اعتبار و جایگاه با ارزش آنها را کم رنگ کند.
وی با اشاره به اینکه امکان مذهبی و مسجد و حرم اهل بیت (ع)، محل اتحاد و همدلی مومنین است، افزود: هدف آنها ضربه زدن و هجمه وارد کردن به اماکن مقدسی است که در آن قرآن می خوانیم و دعا می‌کنیم.
آخوند فرهمند رجوع و تمسک به قرآن کریم و پیامبر (ص) را عامل اتحاد، همبستگی و راه مقابله با توطئه های و دسیسه های دشمنان بیان کرد و گفت: دشمن می خواهد با اینگونه اقدامات و وقایع اخیر، از آب گل آلود ماهی بگیرد و هر لحظه دنبال سواستفاده برای بهره بردن از اهداف شوم خود است.
وی تحکیم بیشتر وحدت و همبستگی را نیاز امروز جامعه اسلامی بیان داشت و تاکید کرد: امروز دشمنان و بدخواهان جهان، چشم دیدن وحدت، مودت، همدلی، محبت، برادری و برابری بین اقوام و مذاهب کشورمان را ندارند و در پی هر فرصت برای ایجاد اختلاف و تفرقه هستند.

آخوند محمد امین صفری امام جمعه شهر فراغی نیز با محکوم کردن این اقدام تروریستی گفت: هتک حرمت به زائران حرم شاهچراغ شیراز از نگاه هر انسانی به شدت محکوم است.
وی افزود: باید در این برهه از زمان همه باید با محوریت قرار دادن قرآن کریم، اهل بیت(ع) باهم برادر و ید واحد باشیم.
آخوند صفری با بیان اینکه، امروز عده‌ای خودفروخته به نام دین اسلام دست به جنایت می‌زنند، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده دین مبین اسلام به گمان باطل خود با اینگونه رفتارها و اقدامات قصد دارند تا مسلمانان را از راه عزت خود منحرف کنند، اما غافل از اینکه این اقدامات ناجوانمردانه و جنایتکارانه، هیچ تأثیری بر عزم و اراده مسلمین نخواهد داشت.

آخوند محمد امین آدینه امام جمعه پیشکمر کلاله نیز این حادثه تروریستی را به شدت محکوم کرد و اظهار کرد: مردم ایران عزیز و تمام اقوام و مذاهب در کشورمان در وحدت و همدلی به سر می برند و با اینگونه حرکات و مسائل هیچگاه این وحدت و همدلی از دست نخواهد رفت.
وی ضمن تاکید براتحاد مسلمانان برای مقابله با این اقدامات تروریستی و ضد انسانی افزود: این اقدام وحشیانه عده‌ای خودفروخته، چهره دشمنان و کوردلان را بیش از پیش نمایان می‌کند.
آخوند آدینه با بیان اینکه، دشمنان اسلام و قرآن، با انجام چنین اقدامات پست و ننگینی می خواهند بر عظمت و اقتدار مسلمانان لطمه وارد کنند، گفت: اینگونه جنایات خارج از دین است و قرآن کریم و اسلام چنین رفتار و اعمال وحشیانه‌ای را هرگز قبول ندارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر