c_300_250_16777215_10_images_10275.jpg

 


گنبدکاووس - فصل جدید مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس که قرار بود از امروز پنجشنبه پنجم آبان در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شود با ۲ هفته تاخیر از روز پنج شنبه ۱۹ آبان ماه آغاز می شود.


رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس امروز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با تصمیم هیات سوارکاری گلستان و برای فراهم شدن شرایط حضور علاقمندان در مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، فصل جدید این رخداد ورزشی پس از پایان ۲ هفته باقی مانده مسابقات اسبدوانی آق‌قلا برگزار شود.

بهروز نیازی اظهار داشت: هیات سوارکاری گنبدکاووس و مجموعه اسبدوانی این شهرستان آماده برگزاری فصل جدید مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه این شهرستان هستند.

نیازی اضافه کرد: مطابق هماهنگی و تقویم اعلامی از سوی فدراسیون سوراکاری، فصل جدید مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس از زمان شروع تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها  

0 #1 تاج محمد 1401-08-08 15:36
ورزش منشاء پویایی و تحول و دمیدن حس نشاط و شادابی در جامعه است اما گاهی برخی بی تدبیری ها آن را در مسیر تاثیرات نامطلوب در جامعه سوق می دهد.
شرط بندی در میدان های اسبدوانی، امروزه گریبان بسیاری از خانواده را گرفته ، خانواده هایی که خود با زحمت و کار طاقت فرسا آن را می چرخانند.
دوستی می گوید: کار ساختمانی دارم. برخی کارگران خیلی اصرار دارند پنج شنبه ها دستمزد بگیرند. اوایل متوجه نبودم اما بعد از مدتی که دیدم سنبه ها با روحیه ای داغون به محل کار می شمارند متوجه شدم هرآنچه دریافت کرده بودن در اسبدوانی باخته بودند. ممکن است بسیاری از خانواده ها مشکلات عدیده ای را از این بابت متحمل می شوند و برای حفظ آبرو و نیست مشقت های بسیاری می کشند تا ضر و صدای آن بلند نشود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر