c_300_250_16777215_10_images_10273.jpg

 


بندرترکمن : ترکمن سسی - بسیاری از ساکنان نقاط حاشیه ای شهر بندرترکمن که اکنون به خدمات شهری دسترسی ندارند ، قبل از آغاز فصل سرما نیاز به نفت مصرفی دارند.


عبدالستار کم شهروند خبرنگار بندرترکمنی نوشت:
 حدود ۱۵ نقطه در حاشیه شهر بندرترکمن وجود دارد از جمله انتهای ساحل ۳۵ ،۴۵ ،۲۰ ، صیاد ۶ و ... که در این نقاط از شهر، اقشار آسیب پذیر جامعه شامل کارگران ،صیادان ،کم درآمدان زندگی می کنند.

این اقشار آسیب پذیر جامعه شهر بندرترکمن طبق اظهارات خودشان ، حدود ۲۰ سالی هست که به علت رفع نشدن مشکلات الحاق به بافت شهر ، از حداقلی های خدمات شهری مثل برق آب و گاز برخوردار نیستند و با ورود فصل سرما از بخاری نفتی استفاده می کنند. این قشر از اهالی هر سال بدون هیچ مشکلی نفت مصرفی خود را دریافت می کردند اما امسال شرایط به گونه ای دیگر است.

بنا بر اظهارات اهالی این محلات، متاسفانه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نفت مصرفی آنها قطع شد است.!!! ۶ ماه تابستان که مشکلی نبوده اما با آغاز فصل سرما تامین نفت مصرفی آنان اجتناب ناپذیر است.

بنابر اظهارات این قشر آسیب پذیر ،همیشه با ورود فصل پاییز در دوم یا سوم مهر، توزیع نفت مصرفی اعلام میشد و نفت مصرفی خود را دریافت میکردند اما اکنون با گذشت ۲ ماه از ورود پاییز هنوزم نفت اعلام نکرده اند ! دلیل چیست؟

آیا این ، نشان از بی تدبیری و ضعف مدیریتی مدیریت توزیع نفت شهرستان نیست؟!

مسئولین محترم توزیع نفت شهرستان کردکوی ،خودشان و خانواده محترم خویش را به جای این قشر آسیب پذیر بگذارند ، وقتی فرزند دلبندشان به خاطر بی تدبیری مسئولین ،نفت مصرفی دریافت نکنند و به خاطر سرما ، دچار آنفولو آنزا شوند، چه حسی خواهند داشت ؟ ( یه سوزن به خودتان بزنید یک جوالدوز به دیگران)

با این اوصاف از مدیریت توزیع نفت شهر کردکوی خواهشمند است که کمی وجدان کاری داشته باشند و با روحیه جهادی و انقلابی در راستای خدمتگزاری به خلق الله به ویژه اقشار آسیب پذیر و محروم گام بردارند.

نکته مهم اینکه شوراهای محترم شهر بندرترکمن به ویژه هیات ریسیه ، در راستای رفع این معضل اجتماعی چه عملکرد و اقداماتی انجام داده اند؟

۱۵ ماه از عمر شورا گذشته و بی شک فرصت کمی جهت پیگیری و رفع این معضل اجتماعی نیست !

از مهندس عبدالغفور غراوی فرماندار شهرستان بندرترکمن و از عبدالجلال ایری نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی خواستارم که به این قضیه ورود جدی نمایند تا قبل از اینکه هوا سردتر بشود این قشر آسیب پذیر لاقل نفت مصرفی خود را تا ۵ روز آینده دریافت نمایند.

همچنین پیگیر توسعه شبکه گاز در محله انتهای ساحل ۳۵ هم باشند ، زیرا که هنوزم هیچ اقدامی صورت نگرفته است و در پیچ و تاب کاغذبازی های مسخره گیر کرده و خدمتگزاری به خلق الله به تعویق افتاده است .

عبدالستار کم ، شهروند خبرنگار
۴ آیان ۱۴۰۱

دیدگاه‌ها  

0 #1 محمد دیدار 1401-08-07 23:44
توجه به نیازهای اهالی بویژه در محلات کم برخوردار شهری می تواند موجبات رضایت اهالی از مدیران سهری و مسولین را به همراه داشته باشد. قطعا عدم توجه به این نیازها مشکلات بعدی را رقم می زند. اگر توجه شود انتظار چندان زیادی نیست. با اندک درایتی این مشکلات قابل رفع شدن است.
نقل قول کردن
0 #2 عبدالغفار کر 1401-08-08 10:00
بعد از این همه سال الان دیگر وقت آن است برای این نقاط از حاشیه شهر بندرترکمن چاره ای اساسی اندیشیده بشه. در بازنگری طرح های شهری این نقاط از شهر با نگاه ویژه ای مورد توجه باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر