c_300_250_16777215_10_images_10412.jpg

 


ترکمن سسی - تیم ملی فوتبال ژاپن در اولین بازی خود در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ دقایقی قبل با نتیجه ۲ به یک تیم ملی فوتبال آلمان را شکست داد.



بعد از پیروزی ۲ به یک تیم ملی فوتبال عربستان مقابل آرژانتین ، این بار تیم ملی فوتبال ژاپن شامگاه چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ با دو گلی که در نیمه دوم بازی به ثمر رساند موفق شد تیم پرآوازه آلمان را شکست دهد.

نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم آلمان به اتمام رسیده بود. اما این پایان کار نبود و در نیمه دوم ژاپن با ارائه یک بازی تماشایی شگفتی دوم جام جهانی قطر ۲۰۲۲ را رقم زد.

بازی تیم های ژاپن و آلمان از جهاتی مشابه بازی عربستان و آرژانتین بود. در هر دو بازی در نیمه اول ابتدا تیم با تجربه تر از روی نقطه پنالتی گل اول را زدند. در هر دو بازی یکی دو گل تیم با تجربه تر توسط VAR  مردود اعلام شد. در هر دو بازی تیم برنده نیمه دوم را طوفانی بازی کردند و دو گل به حریف زدند.

تااین لحظه تیم های ملی فوتبال عربستان و ژاپن در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ برای فوتبال آسیا آبروداری و افتخارآفرینی کردند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 پور ابراهیم 1401-09-06 08:37
ژاپنی ها مزد تلاش و بازی خوب خود را گرفتند. آنها بهتر و منسجم تر و جسورانه تر از آلمان بازی کردند و بردند.
نقل قول کردن
0 #2 م. صحنه 1401-09-07 12:09
شگفتی نیست، شایستگی است.
نقل قول کردن
0 #3 نورمحمد 1401-09-07 12:11
سامورایی ها با دو ضربه ژرمن ها را از پای درآوردند.
نقل قول کردن
0 #4 ا. شیبانی 1401-09-09 00:54
هر تیمی انگیزه و اعتماد به نفس داشته باشد و تلاش بکند موفق است. ژاپن در این بازی همه این ویژگیها را داشت و موفق شد. شاید عنوان شگفتی برای این نتیجه عادلانه نباشد.
نقل قول کردن
0 #5 بابایانی 1401-09-11 19:44
وقتی دیشب دیدیم ژاپن با نتیجه ای مشابه اسپانیا را هم شکست داد و در آن گروه سخت با عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کرد کاملا مشخص شد که ژاپن شایستگی این بردها را دارد. شاید این سامورایی ها در این جام جزو چهار تیم برتر این مسابقات بشوند.
نقل قول کردن
0 #6 ایرانی 1401-09-11 19:51
در فوتبال بایست جنگید تا پیروز شد.هر تیمی که خود را از پیش بازنده بداند و دفاع بکند نتیجه ای نخواهد گرفت. رمز موفقیت ژاپن در این جام سخت کوشی و مبارزه جانانه آنها با حریفانشان است. آنها از نام رقبا نمی ترسند. اینگونه آلمان قهرمان چهار دوره جام جهانی و اسپانیا با آن همه ستاره فوتبالی را شکست‌می دهند. کاش تیم ایران هم فقط دفاع نمی کرد و همانند یک قهرمان مبارزه می کرد. کیروش از دید بسیاری از فوتبال دوستان افتاد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر