c_300_250_16777215_10_images_10410.jpg

 

ترکمن سسی - پرونده کثیرالشاکی موج های آبی گنبد کاووس با موافقت رئیس قوه قضاییه در شعبه ویژه ای از دادگاه رسیدگی می شود.


رییس کل دادگستری گلستان گفت: با اعلام موافقت رئیس قوه قضاییه، شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری دو گنبدکاووس به عنوان شعبه ویژه رسیدگی به این پرونده تعیین شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل گلستان، حیدر آسیابی افزود: با صدور ابلاغ قاضی ِ شعبه ، همه پرونده های مربوط به موجهای آبی گنبدکاووس به این شعبه، ارجاع و علاوه بر جنبه کیفری از جنبه حقوقی نیز به صورت همزمان رسیدگی می شود.
این مقام ارشد قوه قضاییه در گلستان گفت: با اختیارات ویژه ای که رئیس قوه قضاییه در سفر آذرماه خود به استان داده بود ، پس از بررسی پرونده و با درخواست شاکیان به متهم پرونده موج های آبی، یکسال برای تکمیل پروژه و تحویل آن به شاکیان فرصت داده شد اما با گذشت چند ماه ، هیچ پیشرفتی در اجرای پروژه، مشاهده نشد .
آسیابی ادامه داد: با تعلل مجری پروژه برای تکمیل این طرح، در نامه ای از رئیس قوه قضاییه درخواست تشکیل دادگاه ویژه برای رسیدگی زودتر به این پرونده را خواستار شدیم که خوشبختانه موافقت شد .
پرونده موج های آبی گنبدکاووس با نزدیک به 300 شاکی یکی از پرونده های کثیرالشاکی استان است که رئیس قوه قضاییه در سفر آذر ماه پارسال خود به استان، اختیارات ویژه به رئیس کل دادگستری گلستان برای تعیین تکلیف این پرونده اعطا کرد .
شاکیان در این پرونده، به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی ، گردشگری سهام خریدند اما پس از گذشت نزدیک به 9 سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده است.
دی ماه پارسال با توافق مالباختگان به سرمایه گذار یکسال برای تکمیل این طرح فرصت داده شده بود .

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 فعال رسانه ای 1401-09-08 08:16
حیف و میل اموال، اخلال در نظام اقتصادی که سبب حیف و میل مال غیر شده است، انتقال مال غیر، تبانی، ربا، جعل و کلاهبرداری مهمترین اتهامات هفت متهم پرونده موج های آبی گنبدکاووس در کیفر خواست بود که پیشتر در رسانه ها مطرح شده و در مرحله رسیدگی است.
نقل قول کردن
0 #2 گنبدی 1401-09-08 08:49
امیدواریم در نهایت پروژه موج های آبی گنبدکاووس راه اندازی بشود تا هم شاکیان به واحدهای تجاری خود برسند هم مردم از امکانات آن مجموعه تفریحی تجاری بهره مند بشوند. ارزش سهان ی که مردم ده سال قبل از این پروژه خریدند اکنون بایستی چند برابر شده باشد. یعنی احتمالا تنها تحویل واحدهای تجاری آن مجموعه می تواند سهامداران را تا حدودی راضی بکند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر